Posilování s činkami - kolik kg pro holku?

Od: Datum: 30.10.13 22:33 odpovědí: 4 změna: 31.10.13 10:46

Ahojky jsem studentka střední školy a protože moje finanční situace není zrovna dobrá chtěla bych místo posilovny začít posilovat doma konkrétně s činkami a chtěla bych vědět kolik kg bych si měla jako začátečnice pořídit. Vyzkoušela jsem cvičit s 2kg jednoručními činkami a docela mi vyhovovali ale bylo to jen asi 4krát. tak abych si je nepořídila a pak nezjistila že jsou po delším cvičení nezvladatelné. Děkuji

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: kytara
Datum: 30.10.13 22:35

Jinak kdyby to bylo důležité vážím 53 kg a měřím 163 věk 18 :)

Od: ben®
Datum: 30.10.13 22:57

Dobrý den, možná to není dobrá rada, ale v podstatě zdarma si můžete činky udělat sama a to ještě s flexibilní hmotností. Zkuste je udělat z plastových lahví - 1,5 litru je 1,5 kg nebo 2 litry jsou 2 kg. Vodu můžete i přidávat postupně a zvyšovat si zátěž. Zdravím!

Ohodnoceno: 0x

Od: kytara
Datum: 31.10.13 00:14

Děkuji nápad je to dobrý ale nejsem si jistá jestli by se mi ty lahve dobře držely přece jenom ty činky jsou nějak vytvořené pro dobré držení a obstarat činky není pro mě problém jen nevím jaké abych si třeba neublížila :)

Datum: 31.10.13 10:46

2 litrová láhev se už drží špatně. Činky pro holky jsou malinké - jedno dvě kila, často jsou hezky oplastované/ogumované. Holkám nejde o svaly jen o zpevnění - tedy spousty cviků s malou zátěží. Je to samé jako když si běžci dávají závaží na kotníky.

Pokud má dobrou zkušenost s 2kg závažím, tak není důvod proč v tom nepokračovat. Určitě to nebude megašpatně.

A kdyby to bylo špatně? Vrátí je do obchodu třetí den a vybere si menší - většina prodejců to umožňuje, navíc činky nejde opoužívat aby je nešlo prodat dál. A kdyby to byl nákup přes internet, pak platí lhůta 14 dnů.