Jak nabrat svalovou hmotu?

Od: Datum: 16.09.13 20:44 odpovědí: 19 změna: 19.09.13 21:25

Zdravím lidi,

Chtěl bych poradit...-> když budu každej den ( 2 týdny ) dělat 30x Dřepy,kliky,sklapovačky+10x přitažení na tyči, ( Né vkuse, třeba 10x od každýho, a pak za hoďku... a takhle 30 denně..., a pak bych to za 2 týdny Zvýšil dejme tomu na 50 od každýho-zase bych si to rozčástkoval do dnů..., budou na mě vidět výsledky zhruba za půl roku? - Jakou stravu k tomu přidat? Nevím, jíst hodně tvarohu nebo něco takového? nevyznám se v tom :D, Děkuji moc za případné rady...

( 13 let )


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: vlasatec*
Datum: 16.09.13 20:45
Cítit to budeš hned, vidět to bude po čase ale nakolik to je dost individuální.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: svalovecautor
Datum: 16.09.13 20:50

Jinak, k tomu ještě Tělocvik ve škole ve kterém taky "posilujeme", + 5x týdně Fotbal :) :D

Na YT jsem si našel cviky na břicho, tak t obudu zkoušet :) je to docela makačka :D

Od: vlasatec*
Datum: 16.09.13 21:06
Ve třinácti hlavně zmohutnis ikdyby jsi cvičil úplně obyčejně, každopádně to neprehanej nezapomeň že pořád rosteš tak musí být šlachy v klidu.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: 951753
Datum: 18.09.13 17:18

Šlachy v klidu. Neraďte, když víte o posilování asi tolik co já o jaderné fyzice. To pak takoví jedinec nadělá víc škody než užitku :). Spíš jde o to, že ve 13ti letech bude dítě těžko zvládat správnou techniku základních cviků, tak si může něco udělat s páteří. Každopádně takovéhle obyčejné cvičení co tu popisoval (kliky atd) je naopak vhodné pro spevnění kostí. Proto jak jsem psal, se takové cvičení doporučuje dělat cca 3-6 měsíců před zkutečným treningem.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: vlasatec*
Datum: 18.09.13 19:17
Cvicim úplně obyčejné kliky asi rok, udělal jsem jich celkem jen 15000ks a výsledek cítím a dost silně... Takže je to asi vcelku individuální věc.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: 951753
Datum: 18.09.13 19:51

To že to cítíš, neznamená že to jde vidět. Stačí 4 týdny normálního treningu a zesílil bych o tolik co ty za ten rok :). Ba možná i víc.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: 951753
Datum: 18.09.13 19:53

Kolik si vážil předtim a kolik vážíš teď? Řekl bych, že jestli jsi vůbec něco nabral, tak to určitě nebude víc jak 1-2kg svalovy hmoty.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: 951753
Datum: 18.09.13 21:34

A jen tak pro porovnání. Za rok se většinou při kvalitním treningu nabírá cca 10-12kg hmoty. Pokud jsi teda začátečník a trenuješ poctivě s kvalitní stravou. Po určitém čase tělo růst spomalí a ty musíš dřít o to tvrdějc.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: vlasatec*
Datum: 18.09.13 21:36
Vážím pořád stejně jen před rokem jsem měl kalhoty o dvě čísla větší a nahoře pro změnu nemůžu dopnout košili.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: 951753
Datum: 18.09.13 22:02

No vida... A jsme doma. Krásně jsi to napsal, jenže díky klikům se určitě nepálí tuk. To píšeš jen tak, aby se neřeklo, když jsi dělal ty kliky. Myslim si, že tazatel chce hlavně zmohutnět a ne dělat rok zybtečný kliky, se kterými bude mít výsledky jako jsem měl v začátcích já za necelý měsíc.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: vlasatec*
Datum: 18.09.13 22:32
Hm to seš dobrej že poznáš co proč píšu. Každopádně tuk jsem spálil běháním a úpravou stravy. Z čeho jsem nahoře zmohutněl je v tom případě záhada...
Ohodnoceno: 0x
 
Od: 951753
Datum: 19.09.13 06:43

Neříkaj, že je to nemožné, jen říkám, že jsi se zbytečně rok snažil. Tyhle výsledky bys mohl mít po měsíci normálního posilování. Vynásob si to 12x a budeš mít standartní výsledky běžně posilujících jedinců co drží aspoň základní stravu. Ono kliky jsou v celku dost jednoduchý. Kdežto těžký trojhlavý cviky, tomu se už dá řikat trening :).

Ohodnoceno: 0x
 
Od: vlasatec*
Datum: 19.09.13 06:47
Proč zbytečně každý den jsem se parádně protáhl a některý den když jsem jich udělal k tisícovce vymlatil. Nedělal jsem to kvůli objemu. Jen tvrdím že to není bez efektu.
doplněno 19.09.13 18:47: Pardon už budu hodný
avatar
Upozornění od sys clayman 19. 09. 2013 07:38:26
a stačí, oba. Poslední slovo budu mít já a všichni budou spokojený :-D
Ohodnoceno: 0x
 
Od: 951753
Datum: 19.09.13 18:09

Tak to potom jo. JEstli jsi to nedělal kvůli objemu :). Ale tazatel chce očividně nabrat.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 16.09.13 20:47

radím ještě něakou dobu studovat a pak sám zjistíš jak fuguje růst svalů

Ohodnoceno: 0x
 

 

Od: 951753
Datum: 18.09.13 17:15

Promiň chlapče, ale obyčejnými dřepy, kliky a zkracovačkami za půl roku, ba ani třeba za 5 let, výsledky nepoznáš. Každopádně je to dobrá příprava na zkutečný objemový trening. Ale ten bych doporučil až od 14 let. Je toho spoustu, co bych ti tu mohl popsat. Jenže to bych tu mohl rovnou napsat několikaset stránkovou e-knihu a to se mi vážně nechce. Projdi si body-test.cz. Každopádně kliky a dřepy s vlastní vahou jsou ti pro nárůst k ničemu. Tomu se ani nedá říkat posilování. Spíš jak jsem řekl, zpevnění těla. Pravé a základní cviky pro nárůst hmoty jsou mrtvé tahy, bench press a těžké silové dřepy (s dobrou technikou, jinak je to o úraz, hlavně se nepřeceňuj). Snaž se přijmout denně aspoň 2g kvalitních bílkovin na 1kg tvojí váhy. Se sacharidama ti zatim neporadim, protože nevim tvojí výšku ani hmotnost. Ale ideální je pro mecomorfa (střední postava, ani vychrtlík, ani obezní člověk) cca 6g sacharidů na kilogram jeho váhy. Jestli jsi ektomorf (člověk, který má problémy nabrat tuky ať jí jak moc to jen jde) tak cca 8-9g na kilogram. To se ze stravy snad ani nedá. Proto je dobrý koupit si gainer. To samé protein kvůli bílkovinám. Jak jsem řekl. Pročti si všechno na té stránce co jsem ti posílal. Tam to všechno máš. Ale počítej s tim, že je to běh na dlouhou trať. Jestli chceš opravdu vypadat dobře (tím myslím aspoň atletická postava), tak počítej cca se 3 roky poctivého treningu s kvalitním jídelníčkem. Je to z 80% o stravě. Zbytek je trening, ale samotným treningem ti nic nenaroste, pokud nepochopíš princip, jak svaly rostou a to ti tu taky nebudu momentálně psát. Počítej ale, že po objemovým/silovým treningu je potřeba minimálně 36h regenerace. To znamená žádné posilování (běh a aerobní aktivity se nepočítají) ale být v klidu. Všechno to najdeš na tom webu.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: autordotazu
Datum: 19.09.13 20:14

( Autor tohoto Dotazu! )

Díky za rady lidi, ale absolutně netuším z čeho dostanu ty Bílkoviny nebo Sacharidy..., Co mám jíst HODNĚ a naopak co Omezit...,

Omezit smažené věci..., maso...

Jíst hodně Tvarohu..., pít Kefíry...?... Nebo něco takového?

Od: 951753
Datum: 19.09.13 21:23

Tvaroh je dobrý na večer spolu s vejci (ne míchaná, volské oko atd, ale vařené vejce na tvrdo/hniličko/měkko). Ty vejce uvař, jak jsem psal v závorkách, jelikož jak si spousty lidí myslí, že je ve vejcích hodně škodlivého cholesterolu, tak jsou mimo a vědí kuloví. Vařených vajec (na tvrdo atd) můžeš sníst klidně 10 za den, kdežto smažená na pánvičce (míchaná, volské oko apod) nikoliv (pak ti to bude škodit). Vysvětlím proč to tak je. Při vaření míchaných vejcí a celkově, vaření vejcích na pánvičce, se připaluje žloutek, který obsahuje cholesterol (nikoliv ten škodlivý) a vznikají deriváty testosteronu... To je ten špatnej. Pokud budeš vařit vejce na pánvičce, tak se doporučuje max 8 vajec týdně. Kdežto na tvrdo může jíst podle libosti. Já doporučuju na večer tvaroh a 4 vejce na tvrdo. Nebo tvaroh nahraď plátkovým/jakýmkoliv tuhým sýrem. Vyhni se taveným sýrům. Ty mají se sýrem společného asi tolik co kámen s pečivem... Celkově se také vyhni tukovému pečivu. Nejlepší je celozrnné. Pak se určitě vyhybat sladkému a ochuceným nápojům. Je dokázané, že pití obyčejné vody z kohoutku zrychluje pálení tuků.

K těm sacharidům. Samozřejmě nejde přijmout tolik sacharidů z normální stravy. Kdyby jsi dobře četl, tak by jsi zjistil, že jsem se zmiňoval o proteinu a gaineru. Nebo je taky dobré rozmixovat si vločky s mlíkem (dochutit třeba banánem a kakaem). To pak vypiješ. Je to chuťovka a navíc tak do sebe dostaneš tolik vloček, kolik by jsi normálně nesnědl. Kolik sacharidů by jsi měl denně skonzumovat, to ti neporadim, jelikož jsi opět ignoroval to co jsem napsal. Jaká je tvoje váha a výška? A jaký jsi somatotyp? Použij google, co to je. Než mi nenapíšeš tyhle základní věci, tak ti víc nepomůžu.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: 951753
Datum: 19.09.13 21:25

Ještě ke kvalitním zdrojům sacharidů. Nejlepší jsou brambory, rýže, ovesné vločky... U bílkovin jsou to na prvním místě vejce, kuřecí maso atd atd... Všechno ti vyhledá google. Stačí umět hledat a už by sis mohl dávno většinu základních věcí zjistit :).

avatar
Upozornění od sys ladinpraha 19. 09. 2013 21:43:00
Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.