Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Výkonný ředitel pro sportovní rozvoj

Od: scrappy odpovědí: 2 změna:

Stačí pro tohle zaměstnání Vysoká škola Managementu? Díky moc všem

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

klidně to může dělat zedník, když to dokáže. A jaké požadavky má konkrétní zaměstnavatel? To ví jen on... klidně mu může stačít vychozená základka anebo ani dvě VŠ nebudou dost.

laik*

Je to tak. Bud te prijmout budou chtit a pak je jim uplne jedno, jake mas vzdelani a nebo te prijmout chtit nebudou a pak muzes mit doktorat presne v tom oboru a oni ti reknou, ze na to nemas vzdelani nebo predchozi zkusenost. *zed*

Po me takhle chteli vzdelani v oboru, ktery neexistuje (podpora uzivatelu pocitacu). Jenze po nekolika mesicich zjistili, ze takhle nikoho nesezenou a ze ti, ktere drive odmitli, uz maji jinou praci, tak zavolali zase me. Ja tam sel delat a za tyden bylo i sefovi jasne, ze jsem nejlepsi technik, jakeho tam kdy meli (aby take ne - normalne bych se hlasil na praci admina, ale prace proste tenkrat v miste bydliste nebyla, tak jsem vzal zavdek alespon tim technikem). Uzivatele byli radosti bez sebe, ze jim konecne po letech nekdo pomaha resit jejich problemy a vsichni volali mymu sefovi, jak jsem jim pomohl a jak jsem dobry. Sef se jen nadymal pychou, jak dobre vybral na misto, ktere nebylo mozne dlouhou dobu obsadit *ee*