20 kliků, dřepů, sklapovaček

Od: Datum: 22.08.13 11:56 odpovědí: 6 změna: 23.08.13 11:26

Dobrý den, když udělám denně 20 kliků,20 dřepů a sklapovaček, bude něco vidět a nebo budu na sobě něco cítit za půl roku?

P.S. Když dělám hodně sklapovaček, tak mě pak trošku bolí záda, je to tím že posiluju, nebo mám zvolit jiný cvik?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 22.08.13 12:08
avatar

Minimalne se budete cítít protažený a nastartovaný na nový den. Jinak by jste měl zátěž postupně zvyšovat a s klapovačky provádět technicky správně

Ohodnoceno: 1x
 
Od: vlasatec*
Datum: 22.08.13 12:34

K těm sklapovačkám to bude chtít ještě nějaké cviky na záda. Jinak určitě lepší než nic, pokud to bude opravdu denně tak to bude i vidět, nebo to minimálně budete cítit že je vše pevnější.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 22.08.13 20:57

To je strašně málo.

Zkuste to s číslicí 200.

20 denně je jako když neděláte nic.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: kade
Datum: 23.08.13 07:57

Právě proto jsem se ptal. Je mi ale 12 let, tak aby toho nebylo moc, nebo abych si nezničil šlachy. 200 je myslím moc. To bych pak přidal možná časem.

Od: vlasatec*
Datum: 23.08.13 08:15
Ve 12ti to nepreháněj, spíš přidej něco dalšího. Kolo, plavání, jiné cviky.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: plavec
Datum: 23.08.13 11:26

20x je lepší než nic, ale na nějaké větší zlepšování to je zoufale málo (i tak ale rozdíl po půl roce bude znát). Chce to 4x týdně aspoň hodinu aktivního pohybu, ideálně kombinace běh, plavání, kolo, njaké hry atd. a ty kliky/dřepy/skl. jen jako doplněk. Prostě pro tebe je ideální všestranný pohyb který zatíží celé tělo, a naučíš se různé činnosti jako platvat, techniku jízdy na kole atd. Např. cit pro plavání už jako dospělý nezískáš, pokud to nestihneš do 20 let tak nikdy nabudeš plavat rychle...

Sklapovačky bolí záda = špatná technika nebo obecně pro tebe nevhodné. Záda bolet nesmí. Zkus místo sklap. např. viset na hrazdě (větvi) a nohy zvedat před sebe.

Velký počet opakování - nejdřív musí zesílit šlachy a úpony svalů (to trvá měsíce až roky), pak teprve můžeš dělat velký série. Začít s nima hned = koledovat si o zánět šlach (tenisový/ oštěpařský loket atd.). Svaly zesílí rychle, ale šlachy potřebují delší dobu. Vim o čem mluvim, měl jsem oblíbenou sérii kliků, každý den 10-20-30-40-50-60-70-60-50-40-30-20-10, k tomu obden v bazénu pár km kraulem, a výsledek se dostavil - přetížený úpon v lokti a chronický zánět, léčení 2 roky a dodnes to musím hlídat...

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

Poslední otázky Poradny sport
Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.