Trenink - serie

Od: Datum: 13.08.13 17:18 odpovědí: 2 změna: 14.08.13 00:02

Čau, chci se zeptat, když posiluju jednou denně dělam tento plan:

2x10 Zadni kliky + dokud zadni kliky dokud fakt nemužu :)

2x10 Kliky normalni + pokud to ještě jde tak, zas do te doby dokud jsem K.O..

1x20 Sedu lehu

2x10 Kliky uzke + dokud zas nemužu

Tohle dělam ve 12:00 a pak jdu obědvat. Chtěl jsem se zeptat jestli je moudre, dělat tyto cviky i večer, tedy rano i večer. Toto dělam co druhy den, a ještě jsem se chtěl zeptat, jestli to ma vubec nějaky smysl na objem, jestli to neni cele zbytečne.

A ještě byl bych rad kdyby ste mi poradili nějake nove cviky :).


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: axus®
Datum: 13.08.13 17:49
avatar

Tohle je prd. Jak na objem, tak na rysovani, tak na vydrz.

Treba jenom ty sedlehy. 20 sedlehu, to ani poradne nerozhybes bricho.

A co bocni brisni svaly, co ramena, co kridla, co bicepsy? Ani jedno nezapojujes. Co nohy?

Nabusenci stojici na paratkach me vzdycky rozesmejou. Ne, ze by s timhle cvicenim nejake nabusenectvi hrozilo.

Samozrejme, ze nejaky pohyb je lepsi, nez zadny, ale tohle te moc vysledku neprinese.

-

Pokud Te jde konkretne o objem, musis pridat vahu. To jde az na vyjimky nekterych partii pouze s vlastnim telem velmi tezko a pomalu.

doplněno 13.08.13 18:25:

Kdyz chces cvicit na objem (ne ovsem jako kulturista), tak delej 3x tydne napriklad

na zada

- shyby a stridej uchopy (nadhmat, podhmat, ruce u sebe, roztazene...)

- zdvihani trupu s nosem dolu

- zdvihani jednorucky v predklonu s oporou

na ramena

- kliky na hrazde

- jednorucky v natazenych rukach - upazovani a predpazovani, zdvihani nad hlavu

- jednorucky a zvedani ramen

na prsa

- jednorucky na benchpress a rozpazovani v leze

na ruce

- klasicke cviky s jednoruckama na tricepsy a bicepsy

- trenink uchopu a sevreni pesti (zaveseni na hrazdu, drzeni tezkych cinek)

na bricho

- zkracovacky - rychle, pomale a vydrz

- bocni zkracovacky a zvedani nohou z boku na bok

- zvedani nohou

na nohy

- drepy se zavazim

- stoupani na spicky se zavazim

-

Cely horni trup - boxovaci pytel

Kondicka - hodinka behani nebo aerobiku

Pred cvicenim se vzdy poradne zahrej.

-

Kdyz chces objem, tak cviky co sem tu napsal cvic

v pripade cviku s vlastni vahou alespon 5 serii po 10-15 opakovani, pripadne mene opakovani, ale pridat zatez

cviky s cinkou mam odzkousenou serii s opakovanim 15,10,8,6,4,30 se stupnovite se zvysujici zatizenim a nakonci s lehkou

Ohodnoceno: 1x
 
Od: jokec
Datum: 14.08.13 00:02

Čau, no chtěl bych cvičit se svoji vahou, myslim si že musi byt i zpusob jak nabrat hmotu bez jednoruček :).

Jinak dobra odpověd.

Neznate tedy cviky na nabrani hmoty, pouze s vlastni vahou?

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.