Ploché břicho - jak často jíst a cvičit?

Od: Datum: 27.07.13 20:13 odpovědí: 5 změna: 28.07.13 11:07

Mám otázku, ale odpovědi na internetu se asi nedozvím :D jak často se má denně jíst a cvičit? :) potřebuji trochu zhubnout břicho, tak ať to má nějaký účinek...:) co doporučuje te za cviky? :) díky za odpověď! :))


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: gogog
Datum: 27.07.13 21:06

1. den 20 sed. leh.

2. 30

3. 40

atd. :)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 27.07.13 21:11
avatar

Ale houby, to je naprosta blbost. Sedy lehy maximalne znici zada. Ty se musi umet delat. A k cemu to? Brisni svaly stejne nepujdou pod tukem videt.

Takze jist zdrave, minimalne 5x denne. Omezit sladke, tucne, naucit se pit 2 litry ciste vody denne.

Co nejvice pohybu, doporucuji intervalovy beh, nebo brusle. A nebo cokoliv, co budes delat v takovem tepovem pasmu, ze budes schopna srozumitelne komunikovat. Doufam ze rozumis.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 27.07.13 22:17
avatar

naprosty souhlas a na podkozni tuk pak Atkins, prvni kila dolu az pak building, a hlkavne chce to zmenit vsechno ne jen na 1 mesic

doplněno 27.07.13 22:19:

jinak si vzpominam na tabory a takova pyramida 20ti je masakr 20sedlehu, 20 drepu, 20 kliku, pak 19 pak 18 pak 17 az do nuly to je mazec, nicmene to rozjebe zada kor sedlehy

Ohodnoceno: 0x
 
Od: domca23
Datum: 27.07.13 21:27

Cvičením břicha nikdy nezhubneš břicho, jen ho posílíš a pod tukem budou svaly. Na internetu najdeš všechno a to se týká i břicha (například na webu o břiše). Prostě musíš pravidelně jíst (ne sladkosti, tučné pokrmy, brambůrky, sladké limonády,..), ale zdravě. Posilovat břicho stačí 2x za týden, ale měla bys běhat, chodit a mít takový ten aerobní pohyb. Jíst zase 5 - 6x denně v menších porcích. Je to stejné jako u klasického hubnutí, co už určitě znáš :)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 28.07.13 11:07
avatar
V první řadě je třeba změnit stravovací návyky, bez toho to nepůjde. Na spalování tuku je nejvhodnější chůze, alespoň 1.5-2 hod denně. Cvičení je zbytečné, pokud máš povisle břicho, taky sedy lehy spíš fungují na objem svalu, sval je těžší a ještě víc visí. Na povisle břicho musíš posilovat vnitřní břišní sval, ten který drží břišní dutinu ve správné poloze.
Ohodnoceno: 0x
 

 

Poslední otázky Poradny sport
Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.