Posilovna x plavání - zhubnutí, sval. hmota

Od: Datum: 11.07.13 18:59 odpovědí: 14 změna: 27.05.16 11:08

Ahoj, potřeboval bych shodit ještě nějaký to kilo (je mi 17, mám cca 78kg) a dále bych rád nabral svalovou hmotu, zpevnil tělo

Od září budu mít florbalový trénink 3x týdně. Rád ybch k tomu ale přidal ještě něco navíc (na florbale svalové hmoty moc nenaberu).

Rozhoduji se mezi plaváním a posilovnou (1x týdně). Co byste doporučili více?

Hodně čtu, že plavání je velmi dobré na zpevnění těla, nabrání svalů, zhubnutí... Nevím, co je na tom pravdy

Díky za rady


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: vlasatec*
Datum: 11.07.13 19:06
Doporučuji od každého trochu. Plavání je na svaly ale i díky vytrvalosti na hubnutí. Posilovat se dá v každé volné chvilce sérií kliků.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: mara732
Datum: 11.07.13 19:13

Takže v podstatě to vyřešit takhle - chodit na plavání a posilovat doma?

Když už jsme u toho, co je nejlepší na nabrání svalů posilovat (doma)? Kliky, sklapovačky, dřepy? Ještě něco víc? ...( Pro začátek, časem bych si třeba i pořídil činky)

Od: vlasatec*
Datum: 11.07.13 19:22
Nevím co je nejlepší ale napíšu co dělám já. Rád se překonávám do mobilu jsem si stáhnul aplikaci na sedolehy, kliky a přitahování. Sleduje to rekordy a ukazuje jestli jsi tento týden alespoň na svém průměru, to mě nutí se pořád překonávat. Také mám aplikaci na břicho, je to program na 50 dní, každý 4 dny ti to přidá. Začínal jsem na 10 minutách a teď v kuse cvicim jen břicho hodinu denně, v začátku jsem skučel ale teď pro mě těch cca 500 sklapovacek není problém, jsou tam různé cviky ale odpovídá to zhruba 500ti sklapovackam. Na břiše to je vidět, mám tam krásný pruh ale pořád je na něm slabá vrstva tuku. Když je hezky jdu si zaběhat někdy 4 někdy 6km, včera jsem byl 14 . Nerostou z toho všeho nejako extra svaly ale taky nejsem tinťítko, všechno je pevné a mužu říct že i kondici. Ještě občas vyrazím na kolo nebo si jdu zapinkat tenis.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: vlasatec*
Datum: 11.07.13 19:23
Plavat chodím jen v zimě, v létě je na koupališti moc lidí.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: mara732
Datum: 11.07.13 19:33

Jé, mockrát díky za obsáhlou odpověď ... Aplikaci si určitě stáhnu, vypadá to na pěknou motivaci, která je u mě potřeba :D

Napsal by jsi mi prosím název i té druhé aplikace (pokud to tu moc spamuji a nevadilo by ti to, tak klidně písnu soukromou :D )

A když už teda, co jídelníček? Dodržuješ nějaký?

Od: vlasatec*
Datum: 11.07.13 19:39
Mám android a používám aplikace caynax a6w, push ups, síť ups a pull ups.
doplněno 11.07.13 19:46: Ještě se každý den ráno vážím už mám pěkný graf za ty dva roky, je to trochu uchýlný ale přijde mi škoda přestat.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: vlasatec*
Datum: 11.07.13 19:42
Sním co vidím, ale snažím se hodně snidat, chodit včas spát, nehladovět. Piju jen čistou vodu. Snažím se moc nemlsat ale jinak jim všechno a množství až tak neomezuji. Když hodně cvicim tak si dávám tvaroh.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: mara732
Datum: 11.07.13 19:53

Tak díkec moc, hodně jsi mi pomohl

Od: mara732
Datum: 11.07.13 19:54

A hodně štěstí, doufám, že budu mít výdrž jako ty a za týden nepřestanu ;) :D

Od: vlasatec*
Datum: 11.07.13 19:59
Nemám výdrž, spíš to jsou takový nálady, někdy mě chytne rapl a udělám za den 960 kliků, jindy měsíc nic a jen běhám nebo jezdím na kole. Nijak to nehrotim. Je ale fakt že když vidím že jde graf nahoru bez toho abych cvičil (rostou svaly) tak začnu zase něco dělat.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: hugotoy
Datum: 27.05.16 11:08
960kliků tak strašně sí chtel udelat tisic a tak strasne to nejde
Ohodnoceno: 0x
 
Od: bezec
Datum: 11.07.13 20:34

Plavání ti dá víc, a plavkyně jsou hezčí než kulturistky, minimálně tim jak se kolem plácají v plavkách ;)

jj, plavat, k tomu nějaký to posilování, něco atletiky (třeba desetiboj :-D). Doma nebo i součást rozcvičení před/ po florbale (to by rozhodně mělo být součástí tréninku)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: paw®
Datum: 12.07.13 00:15
Pokud chces nabrat svaly, tak si vygoogli "objemovy trenink". Zalezi.co chces nabrat, ale mel bys cvicit drepy, bench, tlaky na ramena, shyby. A plavani. Pokuze taky velice uprava jidelnicku a nastartovat metabolismus.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 12.07.13 06:52
avatar

Na plavání je sympatická hlavně ta přednost, že nezatěžuje šlachy a klouby. Nic tě nebude bolet.

Takže radím, choď plavat a pokud možno častěji, než jednou týdně.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.