Jak vyrýsovat svaly?

Od: Datum: 23.06.13 10:29 odpovědí: 4 změna: 23.06.13 11:19

Ahoj,

potřeboval bych poradit, jak vyrýsovat svaly. Dá se říci, že nejsem hubený ani tlustý, ale na břichu je "špek". :D Cvičím 4x týdně, v pondělí a v pátek cvičím břicho a středa a neděle prsa. Myslíte si, že by bylo dobré začít běhat v ty zbývajicí dny v týdnu? Chtěl bych do konce prázdnin vypadat prostě jinak. :)

Budu rád za každý koment :)


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 23.06.13 10:47

kdy běháš , jakej máš jídelníček , jakej máš tréninkovej plán? nestačí cvičit břicho a prsa . Cvič 3x týdně celé tělo a 5x týdně běhej , dneska už nemusíš podle tepovky, vědci zjišťujou , že je lepší makat na plno a spaluješ potom déle :D

Ohodnoceno: 0x
 
Od: toomas
Datum: 23.06.13 11:05

Zatím ještě neběhám. Snažím se jíst 5x-6x denně, sladké jsem úplně vynechal. Dříve jsem pil jen sladké pití, nyní piju jen vodu. Tohle se mi povedlo dodržovat cca 7 týdnů.

Datum: 23.06.13 11:11

rozepiš jídelníček . Vím , že se doporučuje jíst 5-6x ,ale myslíš , že sportovci jedí 5-6x za den? Taky nás to učili ,ale realita je jiná . Jednou ve škole jeden profi sportovec říkal , jak to má stihnout 2-3x za den trénink a ještě 5-6x jíst?

doplněno 23.06.13 11:28:

ovoce a rýsování nejde k sobě

Ohodnoceno: 0x
 
Od: toomas
Datum: 23.06.13 11:19

Na snídani si vezmu jogurt, rohlík a šunku. Svačina nějaké ovoce. Oběd podle toho, co doma uvaří. :D Svačina zase ovoce a večer nejčatěji to co na snídani.

 

Poslední otázky Poradny sport
Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.