Demontaz jadra galuskoveho ventilku

Od: Datum: 05.08.13 21:19 odpovědí: 8 změna: 06.08.13 15:45

Jde nejak rozumne odmonstovat jadrno galuskoveho ventilku a zase vratit? Chtel bych si neco nalit do duse a nevim, jak se dostat dovnitr. Prodava se neco v cykloshopech na demontaz?

Diky


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: mowla*
Datum: 05.08.13 21:21

Nalít co? - my takhle jednou jednomu nalili do duše vodu pumpičkou...

*smich*

doplněno 05.08.13 22:37:

No - to by tou pumpičkou šlo taky (naleješ směs do rozebrané pumpičky, ´vrátíš´ píst a ´foukneš´ ji do duše), pak by alemohl být jistý problém pumpičku vyčistit pro další používání. A nebo je některé sealanty dodávají v balení (pravděpodobně) umožňujícím aplikaci i přes galuskový ventilek (osobní zkušenost nemám).

doplněno 05.08.13 22:38:

Jabrako - galuskový ventilek takto rozebrat nejde, má jinou konstrukci, než ´automobilový´...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: paw®
Datum: 05.08.13 22:01

Nalit sealant proti defektu. Cili do ventilku potrebuju naspat hrdlo strikacky.

Datum: 05.08.13 22:32
avatar

Jádro ventilku se vyšroubuje pomocí ventilkového uzávěru.Ne plastového,ale kovového.Na jednom konci má vidličku,pomocí níž se lehce vyšroubuje celý vlastní ventilek.Pak je k dispozici otvor,zvíci 4 mm.

JABRAKA

Ohodnoceno: 0x
 
Od: paw®
Datum: 06.08.13 00:47

Nechci vas urazit, ale vy popisujete autoventilek. galuskkovy je tento http://www.velohanak.cz/userdata/shopimg/eschop/image/Kategorie%20polo%C5%BEek/ventilky_na_duse_z_jizdniho_kola_velohanak_cz.jpg a ten se povoluje ponekud jinak. Taky je na to nejspise nejaky forichtung.

Datum: 06.08.13 09:31

Já bych to řešil kutilským způsobem.

Žádný demontování ventilku!

Na ventilek bych koupil redukci z galuskového ventilku na autoventilek. Na autoventilek bych narazil kus hadice a tu kapalinu bych fouknul kompresorem (ofukovací pistolí s kuželovým koncem) do vypuštěné (prázdné) duše. Tady bude minimální odpor a kapalina se nebude tlačit jinudy ven.

Podle množství kapaliny se dá postup několikrát opakovat.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ar*
Datum: 06.08.13 09:35

Galuskový (francouzký) ventilek jde vyšroubovat. Je na to tento klíč http://www.kupkolo.cz/klic-notubes-na-ventilek_z90417/ nebo i tento plastový http://www.nakupni-dum-praha.…ic-Tufo-na-utahovani-ventilku Jde to povolit i kleštičkama, jen je dobré dát mezi čelisti kousek kůže nebo gumy.

Demontáž vložky ventilku vidíš třeba tady.


Ohodnoceno: 0x
 
Od: kolista
Datum: 06.08.13 11:43

jj, jde normálně vyšroubovat. Jabraka popisuje autoventilek, galuskový jde buď klíčem nebo kleštěma jak už zmíněno.

Ale do duše bych nic nelil, nadělá to víc škody než užitku, spíš je lepší mít kvalitní pláště a správně nafouknuto (podhuštěná se prorazí o hranu díry, a na to beztak utěsňovadla nezaberou)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 06.08.13 15:45

No jo, ale když já sednu na kolo tak vypadá každá pleumatika jako podhuštěná! *smich*

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.