Posilování břišních svalů

Od: Datum: 03.03.13 11:55 odpovědí: 5 změna: 03.03.13 21:28

Zdravím,chci se zeptat jak docílit co nejrychleji břišních svalů ale cvikama atd,žádné tablety atd... Děkuji popřípadě jaké cviky sedy-lehy atd...


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 03.03.13 11:58
avatar

břišní svaly nejsou problém, ty se dají vyrobit za pár týdnů, ale problém je, aby byly vidět - což asi bude kýžený výsledek. Na to se musí zhubnout a většinou celé tělo, jen břicho se shodit nedá.

Jinak za mě sklapovačky nebo pocitvé zkracovačky. Neničí tolik zda jako sedy-lehy. Dělej co vydržíš, až chytneš do břicha "křeč" tak dej pauzu. ;)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: youngman*
Datum: 03.03.13 12:40

Ano to je pravda. Ještě bych doplnil že dneska už se nepraktikuje nekonečné opakování sedů-lehů a zkracovaček ale cvičí se méně opakování a přidává se zátěž. 2) pro slabé břišní svaly jsou navíc vhodnější méně náročné cviky (zvedání nohou v lehu, různé rotace trupu, přitahování kolen ve visu atd.) Až po posílení spodního břišního svalstva jako základu se pak přejde ke cvikům na horní břišní svalstvo a náročnějších sedů lehů, zkracovačky, stroje na posílení břicha v posilovně a když se odstraní ty tuky z těla pak se dostaví ten kýžený efekt pekáče buchet

Ohodnoceno: 0x
 
Od: youngman*
Datum: 03.03.13 12:49

existuje takový test na spodní břišní svaly (to je ta část - podbříško) Ležíme na zemi, dlaň vložíme pod bederní část zad a tuto část zad přitlačíme směrem dolů. Pak zvedáme nohy. Když dokážeme, aby se záda nenadzvedla je spodní břicho již dostatečně silné. Pokud ne, je potřeba ho ještě posílit před než začneme cvičit lehy sedy apod.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 03.03.13 21:28
avatar

To je pěkný test, skutečně zjistí posílení břišních svalů, nicméně původně je to test na hluboký stabilizační systém a při tomto cviku by člověk neměl zapínat břišní svaly vůbec. Víceméně to souvisí i se správným dýcháním =). Jinak za mě bych doporučil ještě sedy lehy na šikmé břišní svaly, které jsou poněkud důležitější než přímé břišní svaly.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2015 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.
Poradte.sk - poradňa | Píše.cz - založte si blog | Rychlehry.cz - online hry | ProTebe.cz - dopisy, básničky, sms | Změna času | PixWords nápověda slov