Jaká aktivita je nejefektivnější na hubnutí?

Od: Datum: 09.04.13 10:50 odpovědí: 5 změna: 14.04.13 08:21

Ahoj, jakou aktivitu byste doporučili na hubnutí? Při jaké se hubne nejvíce? Uvítám jaké koli rady a zkušenosti.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 09.04.13 11:07
avatar

Ahoj. Na hubnutí funguje nejvíce způsob stravování. Z pohybových aktivit např. běh, aerobic, zumba, plavání, jízda na kole atd... Záleží na tom, co ráda děláte a u čeho vydržíte. Každému vyhovuje něco jiného.

Mrkněte pro více info: http://mariannette.blog.cz/12…ni-kdy-nejvice-spalujeme-tuky

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 09.04.13 11:25
avatar

Pětkrát denně malá vyvážená jídla, hodně vody a pohybu. Já mám ráda nordic walking, není to jen pro důchodce, potkávám hodně mladých lidí. Posiluje se při tom až 90 svalů v těle, a ještě jsme v přírodě. Ale musí se severská chůze provádět správně, ne se jen o hůlky opírat, jak to dost často vidím. Na netu je hodně instruktážních videí.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: hubenour
Datum: 09.04.13 12:29

Nejvíc se spáli tuky při pohybu při kterém je zapojeno co nejvíc svalových skupin, nízká až střední intenzita (v aerobním pásmu) a po delší dobu - min.hodina, lépe 2-3h, ideálně výlet na celý den. Ze sportů to jsou běžky, nordic walking, kolo, procházky, plavání. Klasický běh není pro tlusťochy - přetížené klouby dlouho nevydrží, nejdřív je potřeba shodit nadváhu a až pak se může běhat...

Jídlo - jíst všechno aby tělo mělo vše co potřebuje, množství aby příjem byl menší než výdej. Není dobré hladovět. Hodně zeleniny a ovoce, celkově zdravá jídla. Nezapomínejte ani na sladké ;) - z tatranky nebo dortíku po hodině plavání se ztloustnout nedá, bez tatranky si tělo bude myslet že přišly horší časy a bude šetřit energii a odmítat pohyb... Je dobré hubnout max. nekolik kg za měsíc, rychleji to je spíš na škodu. Může taky ubývat tuk a přibývat svaly - váha zůstává, ale roste kondice a člověk je štíhlejší - nekoukejte jen na váhu. Od věci není prohlídka u sportovního doktora - změří %tuku, svalů, kondici, anaerobní práh, pak jsou jasně dané hodnoty a dá se porovnávat jestli a jak cvičení funguje.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ivana525*
Datum: 11.04.13 11:41

Určitě něco, co vás bude bavit a na co budete fyzicky mít. Pokud nesportujete, doporučuji chůzi, a poté třeba běh. Super jsou i různé skupinové sporty, já chodím na jumping a hubla jsem při něm parádně.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: cissa*
Datum: 14.04.13 08:21

No, skušenosti já nemám, já jsem hubeňour*haha* ale doporučovala bych jíst trochu zdravěji. Nemyslím to tak, že si vezmeš jogurt, pak dvě kuličky hrášku a konec. Ale například že si ráno namažeš místo rohlíku chleba, a nebo místo čokolády mrkvičku. Pak ráno cvičit, třeba pět kliků a pět dřepů. Pak si taky jednou týdně zaběhat, ale podle mě bys sis měla zkusit pár sportů;) a ten, který se ti bude líbit nejvíce zkoušej, ať jsi v tom dobrá. *palec*

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.