Jak shodit tuk na břiše?

Od: Datum: 19.02.13 18:11 odpovědí: 30 změna: 07.08.13 22:02

dobrý den. Již včera jsem se rozhodl že chci shodit můj tuk na břiše

Začal jsem tedy jezdit na rotopedu 35min. a chtěl bych se

vás zeptat za jak dlouho ten břišní tuk shodím?

díky za odpověd s pozdravem Mireček :)


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 19.02.13 18:25
avatar

Kdo chce shodit přímo tuk na břiše, je prý dobré při cvičení omotat ho igelitovou folii na potraviny, protože se tam pak prý člověk víc potí a je to efektivnější. Nezkoušel jsem to, ale jen četl a lidi si to chválili údajně. Spíš kdyžtak pozor na vyrážku. Logicky mi to ale zní. Zkuste to měsíc dělat a uvidíte.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: mirecek*
Datum: 19.02.13 18:27

tak jo díky moc kdyžtak to zkusím ale jen bych chtěl i vědět jestli mi pomůže rotoped :/ teprve začínám a je mi 14 let no vlastně za měsíc 15 a chci mit dobrou postavu :)

Datum: 19.02.13 18:51
avatar

řekl bych že to ničemu neuškodí , ba právě naopak pomůže nejen zdravý ale co je aso pro tebe duležitější i postavě ;) ano rotoped by měl na břicho pomoci zkusil bych ještě chodit běhat ale to až bude tepleji , to s tou folií zní opravdu logicky no za pokus nic nedáš ne?

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 19.02.13 18:49
avatar

Mně to moc logicky nezní. Zvýšeným lokálním pocením ubývá v dané oblasti voda (i to je sporné, když se nemá přez igelit kam vypařovat), ale proč by měl ubývat podkožní tuk? Ten se přece neodpařuje. Spíš si tím způsobíte kožní problémy.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 19.02.13 18:56
avatar

je to opravdu jen mýtus: https://www.poradte.cz/nejen-…hlejsi-hubnuti-pod-folii.html

"Teplota kůže pod fólií je sice vyšší ve srovnání s okolní kůží a mírně se zvýší i pocení, ale to nestačí na to, abychom zhubly. Odpařením 1 gramu vody organismus ztrácí jen 2,5 kJ a na zhubnutí stejného množství tuku je potřeba dosáhnout ztráty energie 25 000 až 30 000 kJ. Aplikovaná fólie brání přirozenému odpařování vody, tkáně pod ní se přehřívají a to může vést nejen k poškození povrchových částí kůže nebo alergiím na samotnou fólii, ale také k nežádoucímu přehřátí tělesného jádra v případě, že se do fólie zabalíte celá na delší dobu," vysvětluje odbornice.
http://www.prozeny.cz/magazin…ta-nejvetsi-reklamni-nesmysly

Ohodnoceno: 0x
 
Od: martineckas*
Datum: 24.02.13 09:20

Když si omotáš igeliťákem břicho, tak neshazuješ tuk, ale pouze odvodníš tělo. Takže Ti to pomůže krátkodobě, ne dlouhodobě.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ifkali*
Datum: 19.02.13 19:24

Obyčejnýma sklapovačkama,vlastní zkušenost a vydržet a pravidelně denně.

doplněno 19.02.13 19:27:

To na tuk na břichu zabere a treba i jako prevence pro toho,kdo má sklony zrovna nabrat hned v techto partiich.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mirecek*
Datum: 19.02.13 19:39

Já jsem naopak četl že sklapovačky sice zesíli břicho ale nepomůžou aby zmizel s břicha tuk tak nwm no :)

Od: ifkali*
Datum: 19.02.13 19:49

Podle toho jak a kolik makáte na sklapovačkách a taky hlidat tep.frekvenci.

Já měla troškuu špeku a je fuč a pekáč buchet na břichu nemám

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.02.13 19:52
avatar

právě troška tuku. Logika praví, že největší svaly (stehna) spálí nejvíce energie za nejkratší čas. A tuk = energie. Sklapovačky mají smysl až nakonci na pekáč buchet nebo před posilováním kvůli držení těla. ;)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ifkali*
Datum: 19.02.13 19:59

Já nevím kolik má tazatel tuku v této oblasti,ale pokuď ex hodně,tak to už se zde nemůžeme bavit jenom o cvičení.

tady je link na kalkulator tep.f.

http://www.stob.cz/tabulky-a-…o/kalkulator-tepove-frekvence

Opravdu se dá shodit sklapovačkama v brišní partii.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.02.13 19:47
avatar

Nic méně dělají se takové tílka která se nasadí a bez cvičení trochu fungují nic méně v kombinaci ze cvičením opravdu významně fungují , jsou obepnutá , toto se nezkládá na reklamní kampani ale na zkušenosti lidí které jsem slyšel , dokáže my někdo vysvětlit jak to funguje?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 20.02.13 00:35

Tak já třeba na rotopedu (ani jinou aerobní činností) tuk na břiše neschodila vůbec. Jako šel mi dolů v první řadě z prsou *plac*, později částečně ze zadku a stehen, ale na břiše se, mizera, ani nehnul *bzum* Byla jsem ujištěna, že prý je to normální a že prý je potřeba na zhubnutí břicha držet nízkotučnou dietu *nevi* (no, nevím, nezkoušela jsem, zas až tak daleko moje touha po hubeném břiše nešla, abych se dokopala do diet)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: hubenour
Datum: 20.02.13 14:18

Celkem normální to je.

Možná by pomohlo pravidelné plavání v chladnější vodě - tělo pak má snahu tuk rozprostřít po celém těle (vytváří vrstvu izolace). Pokud tělo nebude mít jiný zdroj tuku (jídlo), tak na to použije ten z břicha.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: lucieblat*
Datum: 21.02.13 18:12

Já jezdím jednou za 3 dny 20 min. a nevidím žádné výlsedky :( Tak nevím co vy.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.02.13 20:54
avatar

No ono by to chtělo denně tak 45 minut. Jinak to nemá cenu.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: hubenour
Datum: 22.02.13 12:07

Necelá hodina týdně je zoufale málo = nediv se že nevidíš výsledky. Přidej minimálně 5x tolik, tj. 4x týdně aspoň hodinu. Ovšem na rotopedu to je na zmagoření, pokud je kam tak je lepší chodit na delší procházky pěšky ideálně s hůlkama, nebo lehce klusat, indiánský běh, kolo, běžky.. aspoň na 2hodiny 4x týdně. K tomu jez zdravě. Pak ty výsledky uvidiš brzy, už za měsíc bude viditelná změna k lepšímu hlavně v kondici. Pro netrénovaného to je ze začátku pakárna, je lepší najet na to pomalu během několika týdnů než se hned zničit a pohyb si znechutit.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 22.02.13 12:25
avatar

Na tuk na brise potrebujes vetsi vydej. Zadny rotoped ti nepomuze. A hlavne pozor. Pri shazovani tuku jde tuk z bricha jako jeden z poslednich. tak na to pozor. No a rada? i na tom rotopedu to pujde, ale chce to hodinu a v tempu, kdy budes schopna hlasite mluvit bez zadychavani. je to akorat takova tepova frekvence, pri ktere dochazi ke spalovani tuku.

A nebo vyzkouset druhou variantu, taktez mozno na rotopedu. Rika se ji intervalovy trenink. Vyhledej na internetu. V podstate se jedna o casove useky, pri niz cast jeden na maximum co das, a cast na nejmene. Je to mnohem lepsi a rychlejsi zpusob jak na tuky. Tento intervalovy trenink se ti hodi i kdyz nemas moc casu, protoze ze zacatku staci ta pul hodinka

Ohodnoceno: 1x
 
Od: ladaadal*
Datum: 22.02.13 12:29

Časy a styl už byly řečeny, jen ještě doplním, k pravidelnému cvičení na rotopedu je potřeba zařazovat cviky na břišní svaly. Začnou se pak tvarovat a pohledově začne břicho hubnout dřív. Stačej sklapovačky, sed-lehy a podobné.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: lisa*
Datum: 10.05.13 08:20

Nechci tady nikomu brát iluze, ale jezdím téměř denně 45 minut na rotopedu už několik let. Možná mi trochu zhubly nohy, ale opravdu jen trochu. Břicho se stále drží a to po jízdě na rotopedu dělám ještě cviky na břicho.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 10.05.13 09:18
avatar
Opět mnoho mýtů a dohadů. Tuk "jen" na břiše shodit nejde i kdyz budete cvicit právě jen to břicho. Tělo si bere tam, kde je to momentálně lehce dostupné, treba z malíčku, kdyz na to přijde. Žádné balení nepomůže. Na rotopedu se dá shodit klidně za měsíc, ale ne tam, kde to zrovna čekáte, ale kdyz člověk vydrží a spali vše, dostane se i na ty problematické partie. Základem je ale pravidelný trénink, protoze tělo se musí napřed ten tuk naučit spalovat. Začátečníci jsou netrpěliví a nevydrží pravidelně sportovat , pak každý náhodný trénink jedou na převahu cukru. Další věc, aerobní aktivita by mela trvat co nejdéle, min hodinu, lépe dve a víc. Jakákoliv aerobní aktivita, nemusí to byt jen rotoped. Intervalový trénink začátečníkům rozhodně nedoporucuju . Ti nemusí max tepovku zvládnout, to je pro intenzitu základ, tudíž pro aktivní sportovce. No a to nejdůležitější je jídelníček, bez úpravy jídelníčku se můžete urotopedovat a zhubnout nemusíte vubec.
Ohodnoceno: 2x
 
Od: katerinka*
Datum: 10.05.13 11:32

Tohle je téma na hodně dlouhou diskusi, protože v oblasti hubnutí sportem opravdu koluje hodně mýtů, které jsou navíc živené na dámských diskusích a různými pseudoporadci.

Ploché břicho samo o sobě se skládá ze tří oddělených témat: Podkožní tuk, vnitřní tuk, pevné břišní svalstvo. Podkožní tuk je to, co nám, ženám, každý rok zmenšuje rifle na zadku, a co se tak pěkně třese, když sbíháme schody. Vnitřní tuk se ukládá mezi orgány pod svalovým korzetem a nejlépe je vidět na pivařích - tvrdé pevné velké břicho. Třetí věc je povislé nezpevněné svalstvo, které dělá většině štíhlých dam malé bříško.

Shodit podkožní tuk jde pravidelným cvičením, kdy ale rotoped nepatří k nejlepším metodám. Na rotopedu pracuje jen velmi omezená partie svalů (stehna, lýtka, trochu záda) a v porovnání s během, kde se zapojuje většina kostry, bych ho na hubnutí nedoporučila. Stehenní sval se brzy vyčerpá, zaplaví kyselinou mléčnou a člověk je vyřízený, i když nespálil moc kalorií. Navíc se netrénovaní jedinci na rotopedu nebo kole hodně snadno dostanou do anaerobní zátěže a nehubnou vůbec.

Mýtus s balením břicha do fólie není tak úplně mýtus, je potřeba si to ale trochu rozebrat. Obéznější lidé vám odpřísáhnou, že při aerobní námaze jsou třeba mokří potem a krev jim buší ve spáncích, ale faldy mají studené jako z ledničky. Metabolismus odbourávání tuků potřebuje určitou teplotu a špatně prokrvené špekaté partie se při námaze nezahřejí a obourávání tuků je zpomalené. Spíš než igelit ale jednoznačně doporučuji termoprádlo a opravdu zapojení celého těla místo jedné svalové partie. Tělo by se mělo při hubnutí prokrvit celé a celé zahřát.

Optimální tepová frekvence při aerobní zátěži se počítá z věku cvičence a dá se dohledat na netu, třeba na stránkách STOB. Ideální je zapojit celé tělo a nepřekročit maximální tepovou frekvenci a to na dobu nejméně půl hodiny. Metabolismus odbourávání tuků se startuje až v okamžiku, kdy v krvi poklesne hladina cukru, takže kratší cvičení nemá na odbourávání tuku přímo význam.

Vnitřní tuk a plové břicho jsou další oddělená témata. Vnitřní tuk se shazuje velice špatně a povolené břicho nesouvisí s hubnutím.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 12.05.13 01:44
avatar
Ja bych jen trochu opravil katerinku , je tu pár nepřesnosti. S tim vnitřním tukem u mužů souhlasím, jsou to problematické partie u mužů, jako u žen boky, hýždě nebo povisle břicho u většiny lidí celkově. Tady je chyba v dnešní pretechnizovane době, kdy lidi například běhají za sekackou nebo se na ní vozí, misto toho, aby kosili trávu kosou - následek je ochably vnitřní šikmý břišní sval. To je to, co nam drží střeva pohromadě a či ma držet správnou polohu těla. Bolest zad je taky následek ochableho tohoto svalu. Mnoho jedinců děla sedy lehy za účelem zpevnění břišní dutiny, ale zbytečně. Naopak tomuto ochablemu povislemu břichu jeste napomáhají, rostou svaly - buchty, s tim i hmotnost a břicho visí jeste víc.
Další věc - rotoped sice nepatří mezi vhodné metody na hubnutí(nejlepší je chůze), ale běh pro otyle jedince je naprosto nevhodný. Trpí hodne klouby a netrenovany jedinec vyžene tak vysoko, ze nevystačí s dechem. Naproti tomu rotoped měří aktuální TF která se dá jednoduše ohlídat změnou tempa slapani . A shodit se dá relativně rychle, vlastní zkušenost. Při správném slapani at uz na rotopedu či kole se lýtka nezapojuji vubec, nejvíce zapojeny je zadní sval stehenní a hýždě, predni pletenec stehna se zapojuje jen z třiceti procent. Záda vubec, horní polovina těla slouží jako opora.
Co se týká výpočtu max tepová frekvence, jakékoliv kalkulačky na metu jsou pouze orientační. U každého jedince je maximalka jinde a zóny aerobní či anaerobni se dají zjistit pouze u specialistů dle množství laktatu , tedy zakyseleni . Taky je nutné znát svou TF max a klidovou. V aerobní zóně nehrozí zakyseleni svalu natolik, aby člověk nemohl pokračovat dál. U začátečníku i kdyby jel na 2-2.5 mmol je stále hladina laktatu nízká, která se dá relativně lehce odbourávat. Taky nejde říct po kolika minutách aktivity tělo přejde na spalování tuků. Tělo se na spalování tuků napřed musí naučit pravidelnou aktivitou. Kdyz pojedou dva kamarádi na kole padesát km, jeden sportovec, druhý nesportovec, tak ten první to odjede s úsměvem na tváři při 100-110 tepech , jeho naucene tělo to odjede celé na tuky a ta projížďka pro neho nebude mít žádný stimulacni efekt. Zatímco hobby jezdec pojede na stopadesati tepech stejnou rychlostí a celý výlet pojede na cukry. Jelikož se vyčerpá ze zásob, bude rád, ze je v cíli, aniž by spálil gram tuku. Týden bude ležet s krecemi , poněvadž neni na takovou aktivitu zvyklý. Zakyseleni nejvíce pracujícího svalu bude vysoké, poněvadž se dostal nad svůj AnP . Taky tomu může přispět silové slapani , kdy zaťatým svalem spatne proudí krev. Svihove slapani na lehčím převodu a vyšší kadencí proudění krve podporuje.
Posledním, možná ne úplně řídkým důvodem, může být dlouhodobý stav na hranici přetrénování. Na vině může být opět vysoká intenzita zátěže při jízdě v terénu. Tělo na chronický stres (třeba z přetrénování) reaguje zvýšením produkce hormonu kortizolu. Kortizol má ve svém popisu práce mimo jiné hromadění tuku, upřednostnění cukrů jako energetického zdroje, ale i zadržování vody v podkoží
Ohodnoceno: 0x
 
Od: krysarik
Datum: 16.05.13 21:13

Katerinka: Optimální tepová frekvence při aerobní zátěži se počítá z věku cvičence a dá se dohledat na netu, třeba na stránkách STOB: http://www.stob.cz/tabulky-a-…o/kalkulator-tepove-frekvence

Ideální je zapojit celé tělo a nepřekročit maximální tepovou frekvenci a to na dobu nejméně půl hodin.

Ty tabulky mi mnoho nepomůžou, když nevím, co je to

cílová tepová frekvence

maximální tepová rezerva

maximální tepová frekvence

*nevi*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 10.05.13 12:40
avatar

chce to cvičit komplexně, ruce, nohy, břicho a taky záda. Jezděte na rotopedu, na kole, hrajte fotbal, dělejte sklapovačky, zvedejte činky nad hlavu. Ty nemusí být moc těžké. Stačí takové, jaké v pohodě zvednete 30x. Jde hlavně o tonus zádových svalů. Záda se zpevní a narovnají, hrudník se nadzvedne a břicho zatáhne.

Jinak si nejsem jistý, jestli nějaké omotávání igelitem pomůže od sádla. Skoro bych řekl, že ne. To tak snad vypotíte více vody, opticky zhubnete, ale jen o tu vodu. Špek zůstane. Přestanete se omotávat igelitem, špek vodu natáhne zpátky a vy budete tam, kde jste byl.

jj, trvá to, trvá. Zhubnout na břiše je dlouhý a úporný boj o každý centimetr. *bezim**dril**mala*

Ohodnoceno: 0x
 
Od: tecr®
Datum: 10.05.13 16:52

Nečetla jsem všechny reakce na Tvůj dotaz, takže je dosti pravděpodobné, že to někdo už napsal přede mnou.

Hodně jsem se na internetu pohybovala v tomto tématu. Vždycky jsem ale odcházela s tím, že zhubnout jen na jedné části těla je nemožný. Samozřejmě, pokud budeš každý den cvičit sedy lehy (na android skvělá aplikace Sit Ups), můžeš dosáhnout změn ve stylu zpevnění břicha, vybudování menších svalů, což u mužů nikdy není na škodu. Sama jsem začala skoro každý den dělat 150-500 sedů lehů denně (ne naráz ale v průběhu) a musím říct, že začínám viděl malinkaté změny v horní části břicha - mírňoučké vytvarování a posílení.

Každopádně pokud chceš zhubnout, nepůjde do jen v břiše. Pokud se správně stravuješ, máš dostatek pohybu a větší výdej než příjem energie, změny by se měly dostavit. Přilepšíš každopádně posilováním (celého těla). Větší sval spaluje více tuků. Tak hodně zdaru, kámo.

Ohodnoceno: 0x
 

 

Datum: 15.05.13 14:46

Co zkusit běhání? ;)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: krysarik
Datum: 16.05.13 16:19

Zapojuje hodně svalů, ale pro bříškaře je to dost náročná věc, hlavně na klouby.

Ale začít svižnými procházkami a časem přidat indiánský běh teď v létě může být prima. *slunce*

Ohodnoceno: 0x
 
Od: hnus
Datum: 21.07.13 17:18

Hmm, po přečtení příspěvků mířím závěru, že normální člověk zhubnout nemůže! Jediné řešení zaplatit si plastické nebo chirurgické operace, ( blbý že)protože na kole běhu, posilovně budete jen bláhově zbytečně dřít... a výsledek bude zoufalý nebo se dostavý za několik desítek let. Odbornici to zde jasně napsali.

Obezním není rozhodně co závidět, mají holt smůlu.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mandus
Datum: 07.08.13 22:02

Existuje Kardio je to sestava cviků které ti zvednou tap na 55-70% maxima a tělo je tak v zátěži... Tělo si bere tuk na spálení 24 hodin a tím pádem spalujete 10x víc nežli hodinu běhání na páse :D ... Koukni se na informace o kardiu je to zajímavé ..

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.