Antibiotika a sport

Od: Datum: 04.12.12 19:04 odpovědí: 6 změna: 11.12.12 19:05

Dobrý den chci se zaptat jestli je možné brát antibiotika a k tomu chodit posilovat? Doktorka mi totiž předepsala antibiotika na ucpané dutiny. Jinak mě nic není jen mě trochu bolí hlava. Mám to asi měsíc a chodil jsem posilovat normálně bez antibiotik. Takže škodí to tělu nějak vážně?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: ron*
Datum: 04.12.12 19:25

Dobrý den.

Pokud užíváte antibiotika, tělo je oslabené. Doporučuji antibiotika nejdříve dobrat a teprve pak znovu začít posilovat. Pokud to ale bez posilování nevydržíte, zvolte alespoň volnější režim (menší námahu).

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 04.12.12 20:47
avatar

Tělo může dostat šok, zkolabovat. Během atb by nemělo mít tělo žádnou větší námahu, než obvyklý denní režim.

Taky jsem jednou byla hloupá a dva dny po dobrání dělala spolu s týmem silové testy, abych nebyla stranou. Po veslařském trenažeru jsem měla tep asi 220/min a málem to se mnou seklo. Nikdy více.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: tomas447*
Datum: 04.12.12 20:48

Sám posiluji,ale asi nemá cenu to hnát zbytečně do extrému.Tělo je oslabené,po posilování se bude špatně regenerovat a ještě se bude muset vyrovnávat s antibiotiky.Nezapomeň na dodržování 1,5-2g bílkovin na 1kg čisté tělesné hmotnosti,aby se tvoje tvrdě vypracované svaly nerozpadaly. ;)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 04.12.12 20:59
avatar

Necvičit, nemoc pořádně vyležet. Ucpané dutiny není zase tak obyčejné onemocnění. Máte to už měsíc a pořád nejste fit, neříká vám to něco? Vaše tělo bojuje s nemocí a není schopné boj vybojovat. A vy ho chcete, to vaše tělo, ještě mučit v posilovně. Co myslíte, jak vám to tělo odpoví? Kdyby to bylo pro tělo tak prospěšné, tak by místo antibiotik ordinovali lidem lékaři tu posilovnu...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: taky*
Datum: 04.12.12 22:06

take beru antibiotika na zanet dutin, chce to aspon tyden se vyležet a poctivě je dobrat, už po atb je tělo oslabené tak tomu dej nejaký čas po dobraní aspon týden, jinak se muže stát že se ti to za 14 dní vrátí a pak ti budou dělat punkci dutin, a veř že to není nic přijemneho. zdraví mas jen jedno *hej* doporučuji po skončené lečbe atb vitamíny, a koupit si v lekarně probiotika. cca 150 kc

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 11.12.12 19:05
avatar

Vyléčit, doléčit a pak teprve posilovat.

V době užívání antibiotik nebude mít posilování takový efekt, jako jindy, navíc může organismus na neobvyklou zátěž reagovat zhoršením zdravotního stavu, a to i přes užívání antibiotik (jejich účinek se může snížit).

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

Poslední otázky Poradny sport
Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.