Jak zhubnout stehna a zadek?

Od: Datum: 24.09.12 17:12 odpovědí: 16 změna: 01.10.12 08:49

Ahoj všem, jsem velmi sportovně založená. Střídam pondělí a čtvrtek - Bodyforming a aerobick. A úterý středa a pátek se snažim jezdit brusle,kolo,posilovnu a furt něco dělat. Snažím se zdravě jíst! Vypiju 2-3 litry denně! Bříško se mi povedlo trošku i vytvarovat. Jenže stehna a zadeček mi nejde pořád shodit:( Jsem už z toho nešťastná... zkoušela jsem všehny cviky : výpady,schody,dřepy apod. Netušim v čem je problém. Dokázal by jste mi někdo poradit? Děkuju moc za komenty.


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 24.09.12 17:55
 
avatar

ahoj ,pred pul rokem sem zacala hubnout,premyslela sem a dospela sem k orbitreku.nejen ze jsem zhubla 13kg,ale hlavne sem hodne zhubla v pase a ve stehnech,to je moje rada :).jezdim 30 min denne,akorat se na nej chystam*bezim*

 
Od: michaelka*
Datum: 24.09.12 20:45
 

Chci si ho koupit k vánocům, přemýšlím o něm:) Děkuju za doporučení :)

Datum: 24.09.12 18:29
 
avatar

nejspíš se špatně stravujete. Popiš jídelníček. Sport je ok.

 
Od: michaelka*
Datum: 24.09.12 20:48
 

Pravidelně snídám! piju jen vodu 2-3 litry. Objed mam bohužel až v půl 4 než přídu ze školy. Ale mam vždycky rýži nebo těšstovinu, a podobně. Odpoledne se snažim jíst už jen zeleninu.. Mezi snídaní a objedem mam svačinu snažim se jíst celozrný rohlík.. a nějaký to ovoce.. a na večer když mam chut i po cvičení tak si dam jen zeleninu. Snažim se to dodržovat.. ikdyž mam někdy pořádné chut na sladký..a opravdu málokdy se stane že neodolam např. zmrzlině..

Datum: 24.09.12 22:43
 
avatar
Chyba je v tom, ze málo jis. Snídaně fest, oběd a večeře - tu zeleninu k tomu. Na svačiny ovoce nebo celozrnny chléb, sunku apod. Rohlik obsahuje mouku, ten s radostí vynech. Alespoň 1200kcal plus to co vysportujes.
 
Od: michaelka*
Datum: 25.09.12 12:45
 

aha... já bych potřebovala vědět nějakej souhrn potravin co můžu jíst.. co třeba si dát večer co k svačině a tak..nevim kde to najít.. :( Jinak děkuju za názor! Snažim se jíst jen tmavé rohlíky..a tmavý zdravý chléb. ke všemu nějakou tu zeleninku. Taky jsem rok běhala.. a připadámi že jsem si akorát postavu více zpevnila..než abych něco zhubla. Každopádně furt budu usilovat o to vypadat co nejlépe :)

Datum: 25.09.12 22:31
 
avatar
Když mi posles email, pošlu ti jidelnicky pro představu, co můžeš jist. Tmavý rohlik, chleba neni totéž co celozrnné pečivo. Ono je celkem nechutné ale člověk si zvykne. Mně nejvíc chutná se lnenym nebo slunecnicovym seminkem. Všestranného pohybu máš dost a za těch problematických partií se tuk odbourava hůř. Je potřeba vic znalostí ohledně metabolických pochodů v těle. Tuk v podstatě ochraňuje tělo proti skodlivinam, které do sebe člověk dostává formou stravy. Člověk musí omezit kyselinotvornou stravu a přidat zasaditou. Orbitrek nebo jakékoliv vybavení ti v tom nepomuze, jsou to zbytečne vyhozené peníze. Radej si zajdi do fitka a nemusíš ho kupovat. Jak na něm párkrát byl a na hubnutí až tak moc není, tepova frekvence je už moc vysoko, je spíš na posílení kardia a posílení nohou a hyzdi. Takže ve zkratce, pokud jsi to neshodila sportem za tři roky, je chyba v jídelníčku. Tady by měl být člověk duslednejsi, alespoň do té doby, než to odboura. Pak může občas zhresit, ten zrychlený metabolismus to zvládne.
Ohodnoceno: 2x
 
Od: michaelka*
Datum: 26.09.12 20:20
 

Můj email je Michaelaticha7@seznam.cz děkuju za pomoc :)

Datum: 24.09.12 18:43
 
avatar

Jestli už je to pár týdnů až měsíců a ne třeba 14 dní usilovné snahy, pak je otázka, nakolik je to jenom subjektivní dojem a nakolik objektivní - a pořád je tu ten fakt, že řadu věcí máme vrozených, neúprosnou dědičností daných, a lze je jenom kompenzovat... ;)

 
Od: dsfjh
Datum: 24.09.12 21:56
 

Brusle + dřepy + schody... Podívej se na rychlobruslařky jaký maj stehna a zadek a proč asi ;) Než silový zatížení (který zvětšuej objem svalů), tak se vrhni na vytrvalostní běh = 1 - 2 hodiny mírným tempem, nebo něco podobnýho... Pokud brusle tak žádný sprinty ale jen mírný tempo a dlouho.

 
Od: michaelka*
Datum: 25.09.12 12:54
 

Rok jsem běhala a připadalo mi to že jsem se akorát více zpevnila..ale žádný úbytek na váze. Ano, rychlobruslařkám závidim... Taky jezdím často na bruslích! i dřepy dělám :) . Tak se teda pokusim omezit posilovnu :) a více začít opět běhat i do schodů,a zakoupím orbitrek :) Děkuju moc za odpověd! :)

Od: bezec
Datum: 25.09.12 13:35
 

To jsi pochopila opačně - rychlobruslařky maj velkej zadek a stehna, v podstatě rychlobruslení jsou silový sprinty = potřebujou sílu a tim i velký svaly. = běháním do schodů svaly spíš zvětšíš (hlavně stehna). Potřebuješ vytrvalostní pohyb - běh po rovině na delší tratě (5-15 km), plavání (2-3 km 60% kraul zbytek ostatní styly), běžky (výlety aspoň na půl dne tj. 20 - 50 km ve stopě).. Aerobik neškodí, orbitrek je taky OK (když je venku hnusně). Kolo na 2-3 hodiny, brusle aspoň hodinu středním tempem... Prostě 4x týdně 2 hodiny vytrvalostní zátěže. Pokud je dost pohybu tak sádlo zmizí i bez diety = jez normálně všechno, ale nepřejídej se. Hodně zeleniny, ale tělo potřebuje i sladké. Ze zákusku po hodině plavání se tloustnout nedá ;) A tělo při pohybu potřebuje z něčeho brát, když nemá z čeho brát tak se brání pohybu a dělá si i zásoby.

Svaly jsou těžší než tuk, takže pokud mizí tuk a přibývají svaly, tak na kila můžeš mít pořád stejně. Taky nezapomínej že jsi ženská a větší zadek je normální = pokud ti nevlajou špeky tak tlustá možná ani nejsi (foto?)

 

 

Od: bruno*
Datum: 24.09.12 23:39
 

Tak jo. U zen je oblast stehen a zadku nejproblemovejsi, u muzu je to zpravidla bricho. Je to dane prevazne hormony. Na techto mistech se tuk uklada jako prvni a taky z nich odchazi jako posledni. Neni mozne zhodit tuk cilene z nejakeho mista, treba cvicenim danych partii. To je nesmysl. Tuk muzete snizit nebo zvysit jenom globalne na celem tele. Takze vam doporucuji snizit procento telesneho tuku, kdyz budete vytrvala, tuk nakonec odejde taky ze stehen a zadku. Pokracujte ve sportove aktivite, kontrolujte si prijem kalorii, a nenechte se odradit. Pokud po mesici nezaznamenate pokrok, prikrocte k radikalnejsi diete.

 
Od: michaelka*
Datum: 25.09.12 12:51
 

Určitě se nevzdávám! a vzdávat nehodlám :) Jen se snažím 3 roky..a spíše mě to mrzí, když vidím nějakou slečnu která má pěknou postavu a třeba přitom to má jen částečně vrozené. A nedělá nic. I rok jsem běhala..ale myslím že se mi postava akorád zpevnila více.. NApřed by to chtělo asi zhubnout celkově.. Jenže já nevim jak začít :( Každej mi řiká něco jiného.. nevim jak si mam počítat kalorie kolik bych měla denně sníst bílkovin,sacharidů a tak dále... :( Ale děkuji za odpověd! Vážím si toho :)

Od: kofola*
Datum: 25.09.12 17:08
 

Ahoj, vyzkoušej sport jménem Flowin. Je to sice makačka, ale popravdě mi to na postavu hodně pomohlo. Navíc bych to veškeré tvé úsilí doplnila i třeba nějakou pravidelnou lymfa-masáží nebo tak nějak.

 
Od: anonymne
Datum: 01.10.12 08:49
 

Zajdi na FitMedika a když absolvuješ kombinaci lipodestrukce - nabízejí tři aplikace a k tomu lymfo masáž Spadne ti

za odpoledne šest cm a budeš unavená jak po víkendu na kolečkových bruslích. Akorát výsledek bude trvalý.

není to ztráta vody ale opravdu odejde tukový polštář. Příští den bolí zadek jak po výprasku, ale stojí to za to.

A zrovna mají balíčkovou slevu.

 

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.