Ploche bricho vs jaké cviky?

Od: Datum: 01.09.12 21:27 odpovědí: 6 změna: 09.09.12 12:54
Mam takovy dotaz. Jake cviky mam cvicit na ploche bricho? Stravu se snazim dodrzovat a jist zdrave. Staci treba denni behani na rotopedu sedy-lehy a sklapovacky.. Jaky rozdil je mimochodem mezi sklapovackami a sedy-lehy? Dekuju za odpoved
avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: mowla*
Datum: 01.09.12 21:38
 

Vytrvalostní běh, cyklistika a ´rotoped´ (třeba spinning) jsou OK, lehsedy (zvedáš horní polovinu těla, nohy ne) a sklapovačky (zvedáš horní polovinu těla i nohy, cca pod stejným úhlem) taky. Nezapomínej zejména lehsedy dělat i s rotací (levé rameni k pravému kolenu a naopak - na šikmé svalstvo). Ale při cvičení nevynechávej ani svalstvo zádové (zejména bederní).

Nejlepší bys měl/a - aspoň zezačátku, cvičit ´pod dohledem´ - třeba ve fitku - špatnou technikou cvičení (špatným prováděním cviků) můžeš napáchat dost škody... ;)

 
Datum: 01.09.12 21:40
 
avatar

Zdravím. Ameli, na břicho se mi nejvíce osvědčilo vleže na zádech simulovat jízdu na kole. Tento cvik Vám zapojí všechny svalové partie břicha a přispívá i ke štíhlým lýtkám a stehnům. Podle mne jde o nejúčinnější posilovací cvik na břicho. Zde jsou ukázky ještě dalších cviků. Markněte na stránky www.pravidlahubnuti.cz/cviky-na-bricho

Záleží jen na Vás, co Vám bude vyhovat. Přeji hodně úspěchů a vytrvalosti.

 
Od: amelikaame*
Datum: 01.09.12 22:17
 
Dekuji a za zhruba jakou dobu se k mu dopracuji?
Datum: 01.09.12 22:16
 
avatar
na ploche bricho potrebujes minimum tuku na brichu a vlastne celkove. Nepomuzou ti cviky na rysovani, kdyz mas nejakou vrstvu tuku. Ten pohyb je dostacujici, narozdil od kola doporucuji beh v pasmu tepove frekvence pri ktere dochazi ke spalovani tuku. Skalpovacky jsou bezpecnejsi pro zada a pater. Souhlasim s kapkou... Ten pohyb na zadech a delat jakoze slapat na kole je vyborna vec. Ale to uz me ucili ve 2.tride.
 
Datum: 09.09.12 11:26
 

Výborné je toto cvičení:


A stupňovat ho, první týden 1x denně, druhý týden 2x denně atd. - podle toho, kolik zvládnete. Je to starší video, ale ten chlápek v elasťácích ví co dělá :-D

 
Datum: 09.09.12 12:54
 

hlavně ví co má jíst , protože ploché břicho je jen o jídle a né o posilování

 

 

 

 

Poslední otázky Poradny sport
Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.