Po cvičení mě bolí svaly

Od: Datum: 21.08.12 20:26 odpovědí: 6 změna: 28.08.12 08:20

Zdravím.

Nikdy jsem moc necvičil, a tak se pohybuju v neznámých vodách. Krátce potom co jsem začal cvičit (asi druhý den) mě strašně začaly bolet svaly i při normálních pohybech. Tak se teda ptám co dělám špatně. Mám cvičit míň nebo to prostě k tomu patří a časem to přestane (obzvlášť, když jsem nikdy pořádně a pravidelně necvičil). Při tý příležitosti se chci taky zeptat, kdy je nejlepší cvičit. Jinak cvičím s činkama, sedy-lehy, dřepy, kliky, sklapovačky.. taková ta klasika co se dá dělat doma.

Díky předem za odpovědi.

Ondřej, 16


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 21.08.12 20:51
 
avatar

Pokud jsi nikdy necvičil, je bolest, únava i těžké přetažení svalů zcela normální. Tělo není zvyklé a brání se. Cvičte dál, ale s mírou, jako nováček cvičte lehce a zátěž zvyšujte až po nějakém čase. Nevím, co a jak jste cvičil, těžko říci, zda děláte něco špatně, ale nebylo by od věci zaskočit do posilovny (třeba s nějakým kamarádem, který tomu rozumí), a nechat si od něj ukázat správné cviky, hlavně správně provedené. Jako laik si špatným cvičením můžete i docela vážně ublížit.

Pokud budete cvičit správně a pravidelně, tělo si zvykne a nebude už tolik bolet, ale samozřejmě po cvičení je normální, že člověka bolí svaly a je unavený:)

doplněno 21.08.12 20:53:

Pokud s cvičením začínáš, dejte si 2x týdně lehké civčení + nějaký další sport. Až si tělo zvykne, cvič klidně 3x týdně, ale nezapomínej na regeneraci, dobré je pro začátek den cvičení, dva dny regenerace. Pak den cvičení, den regenerace.

doplněno 21.08.12 20:57:

Ještě můžu napsat, jak cvičí náš tým, není ani amatérský, ani extra profi, prostě normální:)

Pondělí vlastní posilovna, úterý trénink na vodě, středa spinnig (dle stavu), čtvrtek trénink, pátek regenerace, sobota oddech (v létě 1x14 dní plavání a často bývají závody), neděle trénink na vodě nebo závody.

Ohodnoceno: 5x
 
Od: mowla*
Datum: 21.08.12 20:54
 

Než jsem to stihnul napsat... ;)

Tak jsem aspoň přidal bodík, souhlasím z ´plna hrdla´... *palec*

 
Datum: 21.08.12 20:55
 
avatar

*hi* Děkuji, Mowlo:)

 
Od: amelikaame*
Datum: 21.08.12 22:06
 
Ja se vzdycky pred a po cviceni protahnu a svaly me neboli
 
Od: strelecc*
Datum: 27.08.12 16:08
 

Bud cvičíš špatně a nebo jsi to přehnal:D. Hlavní je u těch cviku spravně držet telo na to nikdy nezapoměn a rači mín si toho nalož co muzez vzladnout abys jsi měl perfektí formu těla než toho udělat hodně a špatně kdyz uz nebudeš moct ale zase když dělal do failu to znamená ze uz nemuzes ale jedeš porad potom rostou hodně svaly a hlavní je duležiti odpočinek aby jse mohly svaly regenerovat odpočinou a mezitim nabiřáš je to duležití dodržovat nezapoměn na to nezapmě taky na ze perfektí forma znamená perfektí vysledky.Jestli by byl nakej dotaz stačí napsat na email kokotak.16@đeznam.cz v případě zajmu pošlu i video.

 
Datum: 28.08.12 08:20
 
avatar

chce to zátěž přidávat postupně. Když tě svaly druhý den bolí, pak při cvičení uber, protože jinak se k bolavým svalům přidají i bolavé šlachy a ty bolí tak, že tě od cvičení spolehlivě odpudí.

Na bolavý sval obvykle pomáhá masáž Alpou. Naber plnou dlaň, připlácni na bolavé místo a roztírej, dokud Alpa nevsákne.

 

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.