Jak zhubnou 5kg

Od: Datum: 29.07.12 22:39 odpovědí: 6 změna: 30.07.12 10:40

Dobrý den,

jsem vysoká 172cm a vážím 89kg = obrovská nadváha, chtěla bych se zeptat jak zhubnout za měsíc 5kg? Předem děkuij


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 29.07.12 22:41
 

snížit příjem kalorií a zvýšit energetický výdej tzn. míň jíst (ne tak tučné věci) a více sportovat

 
Od: dobreazdravecz
Datum: 30.07.12 10:32
 

Tahle poučka platí pouze pro lidi, co jí hodné. By ste ale nevěřil(a), kolik lidí je obézních z podvýživy. Ne nedělám si srandu.

 
Od: granule
Datum: 29.07.12 22:50
 

Pokud na to nepujdete z "vostra" a budete dodrzovat zakladni stravovaci navyky (tj. kalorie dle vykonu, vice dennich jidel v mensich porcich, nejist v noci, dostatek pohybu atd.) da se v pohode zhubnout cca. 1 kg tydne...takze to by mohlo odpovidat tem Vasim pozadovanym 5 kg...

 
Od: wamp®
Datum: 30.07.12 08:52
 
avatar
Zdravíčko.Víte,ono se hubne v každém věku jinak.Pokud jste mladá,váš metabolismus je potřeba pouze jakoby probudit tak,aby se znovu nastartoval,po té záplavě obžerství!Jde to snadněji,než u starších.Nejezte v žádném případě jídla z fast foodů,omezte sacharidy,tuky,zeleniny a ovoce denně cca 600gr.,přičemž ovoce pouze v denních hodinách,večer už ne.Pijte čaje-neslazené,a vodu s citrónem,také ředěné džusy.A hýbejte se,jakýkoliv pohyb je pro tělo skvělý.Uvidíte,kila poletí dolů jako ďas
 
Datum: 30.07.12 10:35
 
avatar

nien, tuto váhu jste nabírala jak dlouho? Ale shodit to chcete hned? A vyjít z toho se zdravou kůží? *sok*

 
Od: dobreazdravecz
Datum: 30.07.12 10:40
 

Nepíšete nic o sobě a o svých stravovacích návicích, tak začnu všeobecně.

Jezte denně alespoň 5 jídel, přiměrěné porce. Nevynechávejte přílohy. K obědu a večeři nezapomeňte zeleninu. Jsou to trávící enzýmy, pomůžou s dobrým trávením, a současné je to vláknina.

Vynechte ztužené tuky a taky kupované potraviny, které je obsahují (nejen sušenky). Nepijte ochucené a slazené nápoje. Kafe a čaj pijte bez cukru. Místo bramborové kaše radši vařené brambory (mají nižší glykemický index - vydržíte déle sytá). Místo bílého chleba jezte celozrnný, dtto. Ne jen tmavý, barvený karamelem, ale celozrnný.

 

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.