Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Carvingové lyže - vibruje špička

Od: knoflajzs® odpovědí: 11 změna:

Prosím o radu ...postava 178 cm a lyže mám 168 cm. Jsou kvalitou na jedničku jen nevím proč když sjíždím kopec mi šíleně vibruje špička lyže a kolikrát to vypadá na pořádný pád. Čím to může být? Nejsem začátečník už mám něco odjeto.

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

mowla*
hodnocení

0x

Kolik vážíš a jak jsou lyže tvrdé (a ´ojeté´)? - takhle ´z placu´ bych soudil, že jsou na tebe (a styl jízdy) příliš měkké a nebo ´vypráskané´...

;)

doplněno 29.01.13 22:27:

Jejich charakteristiku jsem si našel taky - což o to... ;) Ale ta nic nevypovídá o stavu těchto konkrétních a o stylu jízdy - na dálku ti víc poradit neumím, jen jsem tě chtěl nasměrovat na možné zdroje ´problému´ - lyže můžeš nechat zkontrolovat servismenovi, případně ´na svahu´ oslovit lokálního trenéra - uvidí lyže i tebe na nich (pár instruktorů znám, jsou dobří).

opredat
29.01.13 18:03

*palec*

hodnocení

Vážím 86 kg a lyže prošláplé určitě nejsou. Mám je koupené nové a jel sem na nich cca 10x prostě mi je prodavač doporučil a já je blb koupil. Jedna se o lyže wolki tiger twenty délka 168 cm. Ted o víkend sem byl po dlouhé době lyžovat a už me sra... Jak špička litá tak sem si půjčil lyže z půjčovny o délce 156 cm rossignol RTL a jízda byla super. Nechce se mi, ale věřit , ze je to délkou o 12 cm. Nechce se mi je dávat pryč vždyť jsou novy :( je možné ze to může být také tím, ze nejsou ještě broušené a netusim zda byli připraveny na svah.
doplněno 29.01.13 22:03: Tady přesný typ lyží sjezdove-lyze.heureka.cz/...
uska*

Může mě šlak trefit, když prodejce napíše univerzální lyže . Vždyť taková neexistuje. Vy jste si koupil crossové lyže s velkým rádiusem na krátké oblouky. Jezdíte tak?