Ranní běhání na lačno - blbý nápad?

Od: Datum: 29.06.12 09:25 odpovědí: 8 změna: 30.06.12 16:13

Dobrý den. Dneska ráno jsem si přivstal a dal jsem si půlhodinový běh. Nicméně když jsem přišel domů udělalo se mi špatně od žaludku, zřejmě kvůli hladu. A tak se chci zeptat, jestli je lepší něco před během zakousnout? Ale nadruhou stranu podle mě není nejlepší se před během něčím ládovat.

Předem děkuji za odpověď


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: ron*
Datum: 29.06.12 09:28
 

Dobrý den,

nemusíte se ničím "ládovat".Vemte si něco malého: jogurt, banán nebo müsli tyčinku.

Nezapomínejte na pitný režim.

doplněno 29.06.12 09:40:

Jeden banán Vám nemůže vadit. Nebo zkuste 3-4 dětské piškoty. Jde o to, aby jste neměl úplně prázdný žaludek a nebylo Vám špatně.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: hany22
Datum: 29.06.12 09:37
 

A nebude mě to vadit? Protože já vstanu a tak za cca 15 minut už běhám

Od: viky®
Datum: 29.06.12 09:41
 
avatar

Dobrý den. Záleží, jak dlouho běháte, nebo zda byl běh, po dlouhé době poprvé. Proč hned půl hodiny. Trénovat běh, chce postupně a pravidelně. Začít deset minut a postupovat dále. Při běhání má být u pasu, malá umělá lahvička, kde je 1 dcl vody. Před během nic se nejí. Když budete pravidelně trénovat, žaludek vás bolet nebude. Běhá celá rodina. Jen můj názor.

doplněno 30.06.12 01:29:

Jediné, co si dávám je voda. Ostatní až po návratu a sprše.

 
Datum: 29.06.12 14:54
 
avatar

Viky, před každým ranním sportem by měl být aspoň kousek jablka, tyčinka nebo pár loků čaje...

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 29.06.12 17:45
 

z jakého důvodu? Běhám nalačno cca 1hodinu na 60% tep. max a je to v pohodě .

 
Datum: 30.06.12 14:59
 
avatar

Kdysi jsem závodně plavala, ráno v 6:00 minimálně na hoďku do bazénu, a trenér nás učil před zátěží něco malého sezobnout nebo aspoň pár loků čaje.

Pokud má běžec nízký tlak, může zkolabovat z nedostatku cukru v krvi, který tělo spotřebovalo v noci, takže nemusí mít z čeho brát.

I podle různých výzkumů - třeba Bernadotův výzkum ( energetická rovnováha), který uvádí, že sportovec by měl něco malého sníst před každým cvičením, ať je to kdykoli a kdekoli.

Je to ale poměrně individuální, někdo Vám řekne, že si ráno tělo bude brát energii namísto z jídla ze svalů, někdo to bude vyvracet. Každý musí přijít na to, co mu bude vyhovovat lépe.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 29.06.12 23:12
 
avatar
První aktivita po ránu je rozhodně snídaně, protože tělo je po noci vyčerpané a nemá z čeho čerpat energii. Tudíž čerpá rozkladem bílkovin ze svalové hmoty a pozdější snídani uloží do tuků. Vstaň o půl hodky dřív, dej si alespoň sacharidovou tyčinku a na pití nějaký iso drink pro sportovce, ten se rychle vstřebává, dodá tělu rychle energii a živiny. Svalová hmota pak nechatra a běh pak neztrácí smysl.
Ohodnoceno: 2x
 
Od: jumba
Datum: 30.06.12 16:13
 

Ráno než vyběhnu, slupnu musli tyčinku, nebo půlku banánu. Běžím třeba 10km a bez problému.

 

 

 

 

Poslední otázky Poradny sport
Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.