Ranní běhání na lačno - blbý nápad?

Od: Datum: 29.06.12 09:25 odpovědí: 8 změna: 30.06.12 16:13

Dobrý den. Dneska ráno jsem si přivstal a dal jsem si půlhodinový běh. Nicméně když jsem přišel domů udělalo se mi špatně od žaludku, zřejmě kvůli hladu. A tak se chci zeptat, jestli je lepší něco před během zakousnout? Ale nadruhou stranu podle mě není nejlepší se před během něčím ládovat.

Předem děkuji za odpověď


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: ron*
Datum: 29.06.12 09:28

Dobrý den,

nemusíte se ničím "ládovat".Vemte si něco malého: jogurt, banán nebo müsli tyčinku.

Nezapomínejte na pitný režim.

doplněno 29.06.12 09:40:

Jeden banán Vám nemůže vadit. Nebo zkuste 3-4 dětské piškoty. Jde o to, aby jste neměl úplně prázdný žaludek a nebylo Vám špatně.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: hany22
Datum: 29.06.12 09:37

A nebude mě to vadit? Protože já vstanu a tak za cca 15 minut už běhám

Od: viky®
Datum: 29.06.12 09:41
avatar

Dobrý den. Záleží, jak dlouho běháte, nebo zda byl běh, po dlouhé době poprvé. Proč hned půl hodiny. Trénovat běh, chce postupně a pravidelně. Začít deset minut a postupovat dále. Při běhání má být u pasu, malá umělá lahvička, kde je 1 dcl vody. Před během nic se nejí. Když budete pravidelně trénovat, žaludek vás bolet nebude. Běhá celá rodina. Jen můj názor.

doplněno 30.06.12 01:29:

Jediné, co si dávám je voda. Ostatní až po návratu a sprše.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 29.06.12 14:54
avatar

Viky, před každým ranním sportem by měl být aspoň kousek jablka, tyčinka nebo pár loků čaje...

Ohodnoceno: 1x
 
Od: artik*
Datum: 29.06.12 17:45

z jakého důvodu? Běhám nalačno cca 1hodinu na 60% tep. max a je to v pohodě .

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.06.12 14:59
avatar

Kdysi jsem závodně plavala, ráno v 6:00 minimálně na hoďku do bazénu, a trenér nás učil před zátěží něco malého sezobnout nebo aspoň pár loků čaje.

Pokud má běžec nízký tlak, může zkolabovat z nedostatku cukru v krvi, který tělo spotřebovalo v noci, takže nemusí mít z čeho brát.

I podle různých výzkumů - třeba Bernadotův výzkum ( energetická rovnováha), který uvádí, že sportovec by měl něco malého sníst před každým cvičením, ať je to kdykoli a kdekoli.

Je to ale poměrně individuální, někdo Vám řekne, že si ráno tělo bude brát energii namísto z jídla ze svalů, někdo to bude vyvracet. Každý musí přijít na to, co mu bude vyhovovat lépe.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 29.06.12 23:12
avatar
První aktivita po ránu je rozhodně snídaně, protože tělo je po noci vyčerpané a nemá z čeho čerpat energii. Tudíž čerpá rozkladem bílkovin ze svalové hmoty a pozdější snídani uloží do tuků. Vstaň o půl hodky dřív, dej si alespoň sacharidovou tyčinku a na pití nějaký iso drink pro sportovce, ten se rychle vstřebává, dodá tělu rychle energii a živiny. Svalová hmota pak nechatra a běh pak neztrácí smysl.
Ohodnoceno: 2x
 
Od: jumba
Datum: 30.06.12 16:13

Ráno než vyběhnu, slupnu musli tyčinku, nebo půlku banánu. Běžím třeba 10km a bez problému.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Poslední otázky Poradny sport
Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2017 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.