Běh- letní tréning

Od: Datum: 21.06.12 14:58 odpovědí: 2 změna: 25.06.12 11:13

Zdravím, na jaře jsem začal docela hodně běhat. A začlo mě to bavit a tak se přes léto tomu chci naplno věnovat. Chtěl bych zhubnout tak 2/3kg, nyní mam 84kg při výšce 187cm. (vím, strava je důlěžitá při hubnutí)
Hlavně, se chci ale připravit na závod: Beskydská sedmička (90km po Beskydech chůzí/během)
Chtěl bych se zeptat jestli je tento tréning vhodný, nebo moc přehnaný. Má být na červenec, v srpnu zařadím více chůze.
Pondělí- ráno: sprinty ¾ hodiny, odpo: běh do kopce, fitko
Úterý: 10-15km volnější tempo
Středa: ráno: volný výběh ¾ hodiny, odpo: rychlejší běh ½ hodiny, fitko
Čtvrtek: ráno: horský indiánský běh- kopce nahoru/ dolů
Pátek:- běžecké volno, lehčí fitko
Sobota: chůze po horách-4+ hodiny
Neděle: kolo 2/3 hodiny


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 21.06.12 15:20
 
avatar

Dobrý den, nejdřív jsem se zděsil, když jsem četl, že měříte 187 cm a vážíte 84 kg a ještě chcete hubnout, ale pak jsem si přečetl, že schazujete na závod, tak dobře. Ale stejně byste si měl dát pozor, abyste to nepřehnal! Mohl bych Vá o tom něco napsat, ale neudělám to, protože všechno, co vím, vím od známých trenérů fitness a Vy potřebujete poradit "kondiční radu." Proto Vás odkážu na http://www.jagrfit-sport.cz/ a v sekci "poradna" napište svůj dotaz, kterým jste přispěl na poradnu k nám a oni Vám odpoví a řeknou, co změnit, co přidat a co naopak ubrat. Také jsem tam psal několikrát a vždy mi velmi dobře poradili a odrazilo se to v mých výsledkách. Odpoví tak za 2-3 dny, ale je to rada od odborníka.

 
Od: bezec
Datum: 25.06.12 11:13
 

Postavil bych to úplně jinak - důraz na vytrvalost = pomalu, postupně přidávat objemy i rychlost. Sprinty a sílu k tomu přidávat později a jen několik chvilek v tréninku (např. půl hodiny běh, pak pár sprintů nebo výběhů), zařadil bych i regeneraci - fitko, plavání, kolo. Trénink bych stavěl: 10 minut rozehřátí (chůze nebo pomalý běh), protáhnutí, vlastní trénink (delší pomalejší nebo kratší svižnější běh, intervaly sprint), pak 10 minut vyběhání a zase protáhnutí celýho těla.

Tady je tréninkový plán pro uběhnutí 20km http://www.20km.be/ je tam anglická verze (training - beginner, advanced), na 90km indiánskýho běhu to ale chce upravit.

84 kg = určitě běhej v kvalitních tréninkových botách a pokud možno mimo asfalt. Boty jsou ideální vhodný pro tvojí nohu a druh došlapu, počítej cca kolem 3000,- Kč a životnost max. 500km (pak už špatně tlumí nárazy)

 

 

Poslední otázky Poradny sport
Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.