Nějaký dobrý cvik na stehna a hýždě?

Od: Datum: 18.06.12 20:54 odpovědí: 9 změna: 21.06.12 14:31

Dobrý den,

jak už jsem zmínila v otázce, jde mi o to zhubnout v oblasti hýždí a stehen. Je mi sice teprve 13 let a s tloušťkou nemám a nikdy jsem neměla problém, naopak v pase a bocích jsem až moc hubená, ale ty stehna a hýždě jsou pro mě takový "menší" problém. Cvičit jsem začala před několika měsíci, ale bohužel špatné cviky - akorát mi stehna narostla o svaly.

Jde mi o to, jestli nemáte nějaký osvědčený cvik na stehna a hýždě + jak dlouho cvičit (denně) a případně i co jíst (jsem od přírody příšerný žrout sladkostí a čokolády) :D

Předem děkuju za odpovědi :)


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: mowla*
Datum: 18.06.12 21:02
 

Cyklistika/rotoped - ale švihově - ´rychle kmitat nohama´ s malou zátěží (spining)... Nebo vytrvalostní běh...

A jíst namísto čokolády zeleninu a ovoce...

;)

 
Od: laybor*
Datum: 18.06.12 21:27
 

Ať tobude jakýkoliv stroj - nízká zátěž a opakování více , s velkou zátěží svaly buduješ , s malou zátěží rýsuješ, nejlepší bude bez zátěže spinning - rotoped - kolo

 
Od: takycokoladozrout
Datum: 18.06.12 21:38
 

Vytrvalostní běh + plavání + kolo švihem (šlapat lehce s vysokou frekvencí - jak už tu padlo), v zimě běžky. Celkově vytrvalostní sporty ideálně triatlon. Nejlíp 4x týdně 2 hodiny. Jíst všechno, nepřejídat se, hodně zeleniny. Pokud je dost pohybu, tak můžeš sladkostí co ce vejde (1 tatranka je kilometr plavání, 5 km běhu nebo 15km na kole). Počítej ale s tím, že i s pohybem ti zadek naroste, kolem 20ti let to je u ženský normální. Aspoň je do čeho plácnout a pokud je zadek vyběhanej tak je i hezkej ;)

 
Od: laybor*
Datum: 18.06.12 21:43
 

To takycokoladozrout - ten triatlon pro 13 letou holku nebude moc vhodný.

 
Od: cokozrout
Datum: 19.06.12 14:30
 

Proč ne? Pokud je normálně zdravá, tak plavat může, běhat i na kolo taky... Nemyslim ironmanna, ale objemy max. sprintu a rekreačně = jeden den bazén, druhej běh a třetí kolo atd. Koukněte na juniorky triatletky jak vypadaj, zničený nevhodným sportem mi opravdu nepřipadají :)

 
Od: ron*
Datum: 19.06.12 12:05
 

Radím stepper, 3-4 týdně, plavání, chůzi. Omezit sladkosti, rozhodně nedržet ve 13 žádnou drastickou dietu.

Uvědom, si že postava se Ti teprve formuje a za nějaký ten měsíc může být všechno jinak.

 
Datum: 19.06.12 23:52
 
avatar

Pamatuj si jedno - pokud nezměníš stravovací návyky, můžeš cvičit od rána do večera a bude to zbytečné.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: cokozrout
Datum: 21.06.12 12:41
 

Pokud je dost pohybu, tak může jíst co se do ní vejde a neztloustne. (Dost pohybu je např. 150 km na kole denně ;) U mě to tak funguje, v plným tréninku + závody tak i když jim co můžu tak hubnu...

 
Datum: 21.06.12 14:31
 
avatar
Už vidím 13letu holku jak maka denně na kole, jen proto aby spálila čokoládu a ještě něco navíc. To může fumgovat jen u sportovce, který má rychlý metabolismus a tělo to dokáže vstřebat. Ja taky občas ,zhresim bůčkem a v pohodě, ale nastartovat metabolismus mi trvalo dva měsíce a pochybuju o motivaci mladé holky.
Ohodnoceno: 1x
 

 

 

 

Poslední otázky Poradny sport
Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.