Posilování, rady a začátek

Od: Datum: 01.06.12 21:43 odpovědí: 2 změna: 02.06.12 16:42

Ahoj, trochu se Vám přiblížím jak na tom jsem a potřeboval bych trochu pomoci.

Chci začít posilovat ale svůj život mám časově nevyrovnaný, tak rád uvítám rady a pomoc.

Klidně mně můžete poradit s výživou včetně sportu.

Vážím cca 54 kg, pracuji dva dny práce a dva dny volno, dvanáctihodinové směny, pracuji v pekárnách takže se sladkému nevyhnu, v práci zvedáním těst mi projde za jednu směnu zhruba tuna těsta v rukou, přičemž placka váží okolo 10 kg, to krájím a přenáším, mám možnost i tímto posilovat, na kodičku to docela je.

Bohužel jsem hubený, a potřebuji zatím něco přibrat.Podle mně mám rychlý metabolismus.

Potřebuji poradit jak vyřešit stravování, co jíst a jak pravidelně.Dále zda se hodí rozmíchat vajíčka a vypít.

K tomu zda vadí pivo či kafe.

Chtěl bych Vás poprosit o rady s výživou, jak a co jíst, jak pravidně, hlavně potřebuji nabrat svalovou hmotu, často jezdím na kole a chodím plavat, prvním krokem bude výživa.

Posilovací činky doma mám a posiluji když je čas.

Děkuji za rady a počáteční rozjezd.


avatar
Upozornění
Tato otázka je 5 let bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 02.06.12 12:33
 
avatar

Žádná rada na dálku se nevyrovná osobnímu setkání. Pokud opravdu chcete něco změnit, doporučuju si domluvit setkání ve fitku s trenérem, který vám poradí jak se cvičením tak s jídelníčkem, dále pomůže se sledováním progresu, což je důležitý motivační faktor. Možná těch posiloven oběhnete víc, než najdete toho správného trenéra, který bude mít vaši důvěru. Pro začátečníka se tato investice rozhodně vyplatí. Přeji mnoho zdaru.

 
Datum: 02.06.12 16:42
 
avatar

V mladém věku člověk obvykle má problémy s přibíráním. Navíc v podstatě do sebe jen cpete cukr a minimum bílkovin. Sacharidy jsou na pohon, ale stavební hmota je v bílkovinách. Taky je potřeba pravidelná strava po 2-3hodinách s dostatkem vlákniny.

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.