Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jaké partie se posilují při plavání

Od: maaarci odpovědí: 5 změna:

Dobrý den, zajímalo by mne, jaké partie se posilují během plavání, a jestli je plavání dobré na hubnutí. A kolik by se tak mělo uplavat, aby to mělo nějaký účinek? Díky za odpověď

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

jkr®
hodnocení

1x

Dřív jsem plaval kraula, pro kondiční budete posilovat ruce, prsa, ramena a učitě záda.

Nejsem sportovní lékař ani dietolog, ale plavání určitě hubnutí napomůže. Důležitá je ovšem strava, to jde ruku v ruce s pohybem.

Doporučil bych začít rekreačním plaváním stylu prsa, až se do toho dostanete můžete pokročit dál.

Pořiďte si brýle nechte se nekým z personálu plav. areálu předvést jak se styl správně plave.

Bez brýlí bych to nezkoušel, budou vás pálet oči od chloru a může Vás pěkně bolet za krkem.

cobrak*
hodnocení

1x
Dobrý den. Při plavání Vám zabírají téměř všechny svaly. Zejména prsní svaly,ramena a ruce. Každý sport je dobrý.takže to neřešte a delejte cokoliv. Ale plavání je dobrá věc. Dvakrát týdne nejlépe.

ahasver4*
hodnocení

0x

Plavání je jen součástí více aktivit ke zhubnutí,samo o sobě moc nepomůže.Plavání svaly zpevňuje a zesiluje.Ale určitě je to vhodná věc.Jen bych ji zkombinoval třeba s během a vhodnou dietou...

martinaa*
hodnocení

0x

Jako bývalý plavec jsem poznala, že pravidelné plavání posiluje všechny svaly v těle. Samozřejmě musíte plavat tak, jak se má, spousta lidí má špatné držení rukou, hlavy, přetáčí se ve vodě jako slaneček na rožni... pokud moc plavat neumíte, invenstujte do hodin s trenérem. Jinak Vaše snažení bude mít spíše negativní dopad, především na záda.

Plavat byste měl, jak píše Cobrak nade mnou, minimálně 2x týdně a k tomu ještě nějaký jiný sport - běh, brusle, kolo... a aybste se zahřál, rozplaval a taky něco shodil, chce to plavat minimálně 45 minut, za začátku nepřepálit, dobře se rozhýbat a rozplavat, střední část makat a na závěr takové lehké vyplavání.