Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Bolest v Koleně

Od: saq* odpovědí: 4 změna:

Zdravím, včera jsme hráli zápas, a po příchodu do kabiny, mě z ničeho nic začalo pekelně bolet, na levé straně levého kolena..bolí to i když jdu do schodů, nebo si sednu apod..
Týmový Masér říkal, že to můžu mít natažený sval, masáž mi pomohla asi na 10 minut..a potom to začlo znova..vodu v koleně ani vykloubenou nohu mít podle mě nemůžu..s nikým jsem se včera (snad poprvé) nesrazil nebo něco podobného..
Hraju za SK Rapid Wien, a tam jsou ty strkanice apod, docela tvrdé..takže jestli to nemůže být tím, že jsem nějak při přetlačování s protihráčem špatně došlápl na nohu nebo něco.. Popř..co by to mohlo být..děkuju

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x

Také zdravím. Protože nejsem lékař, nabízím info z netu. V každém případě byste měl nožku nechat chvíli v klidu, případně navštívit lékaře. My jsme toto vždy "léčili" amatérsky, studenými octovými obklady...Ale porovnejte sám:

Natažení svalu nebo svalových skupin patří mezi nejčastější sportovní úrazy. Jsou nedílnou součástí vrcholového sportování, ale radost ze sportu mohou překazit každému, kdo se mu věnuje i rekreačně. Příčinou natažení svalstva bývá především zanedbání přípravy na podání výkonu, tedy nedostatečné protažení a rozehřátí jednotlivých částí těla. Rozcvička by tedy měla předcházet každé fyzické námaze, ať už se jedná o jakýkoli sport.

Co to vlastně je natažený sval?