Nejste přihlášen/a.
Možná to je kacířská myšlenka, ale což se tak zeptat na všechny detaily svého zaměstnavatele? Jinak výpověď není žádný problém. Stačí ji napsat na jakýkoliv papír a na kopii tohoto dopisu si nechat potvrdit převzetí (samozřejmě lze i poštou - doporučeně s dodejkou). V takovém případě máte právo na 2 měsíční výpovědní lhůtu, jinak na nic.
Zdravím, pokud to dobře chápu, děláte stále stejnou práci, za stejné peníze, ale majitel firmy se změnil. Pokud se Vám negativně nezměnily pracovní podmínky a dostáváte výplatu, podání výpovědi si pořádně rozmyslete. Zažila jsem něco podobného, jen jsme o změně majitele věděli, ale dlouho se nic nedělo. Po nějakém čase přišel nový majitel s novými smlouvami a ty se jen hemžily hrozbou různých represí. Nikdo z nás to nepodepsal a taky se nic nezměnilo. Nechce se mi teď hledat právní podklad, ale Vás by se změna majitele vůbec neměla týkat a nikdo Vás k účasti na levotách nenutí. Vy pracujete, oni Vám za to platí a pokud přece jen chcete odejít, nemáte právo na nic - výpověď ze strany pracovníka nezakládá nárok na odstupném.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.