Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Přivydělávání přes net

Od: albores* odpovědí: 6 změna:

Dobrý den, jsem student SŠ, přivydělávám si asi 50 Kč/den tím, že pořád aktualizuji mou www. Na mé stránce jsou samé reklamy. Asi 3 hod za den dávám F5, F5 a zase F5... To, že si přivydělávám 50 Kč za den, to mi nevadí, ale vadí mi způsob. Prosím, poraďte mi nějaký způsou přivýdělku přes internet, kolem 50 Kč za den (víc samozdřejmě nevadí), který by byl mnohem méně pracný a peníze my mi byly posílány na bank. účet, ne na paypal apod... Díky.

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

asdf*
hodnocení

0x

Co takhle místo F5 zkusit autorefresh stránky (autoreload, automatické obnovení)? To můžete mít puštěné pořád, nemusíte být u stroje (avšak vzhledem ke spotřebě energie to nebude nejspíše tak výhodné).

alboress*

To jsem zkoušel, ale jenom to obnoví text, plnohodnotně to nenahradí tlačítko F5 :(

petr123*
hodnocení

0x

A naskakují ti "vydělané peníze" na nějakém jejich účtu nebo ti už opravdu něco poslali?

albores*
hodnocení

začal jsem asi před týdnem, moc tomu nevěřím... jenom na jejich účet to chodí, ale nevíte jak jinak bych si mohl přivydělat?

petr123*

No proto. Ono totiž pokud vím tak tyhle "peníze" ještě nikdy nikomu na účet nepřišly. Minimálně ne někomu z Evropy, která je z hlediska provozovatele v USA "někde mezi Afrikou a Čínou" a tedy zcela nezajímavá.

buss
hodnocení

0x

Jak je vidět, tak jsi si vydělal 0. Zapřemýšlej, něco třeba prodávat lidem přes int. v okolí za nějakou provizi.

doplněno 17.02.11 14:03:

Doplněk, jen bacha žáku (dle zákona pokud nemáš 18 let jsi dítě), dnes už FÚ snoří po intu, neboť je tam kvanta lidí, co si přivydělávají a nehradí žádné daně, povinné odvody!

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.