Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vázne dodání zboží objednaného přes internet

Od: bimbam® odpovědí: 7 změna:
avatar bimbam

Prosím o doporučení dalšího postupu.

V neděli 28. 10. jsem objednala zboží, zvlolila platbu předem a dodání prostřednictvím PPL. Obratem přišlo potvrzení objednávky a číslo účtu. Ještě v neděli 28. 10. jsem zadala příkaz k úhradě, peníze z účtu odešly následující den v pondělí.

V pondělí 5. listopadu jsem zaslala mail s dotazem, v jaké fázi vyřízení je má objednávka. Odpověď nedošla.

V úterý 6. listopadu jsem se na několikátý pokus dovolala do firmy a dozvěděla se, že peníze došly a já své zboží dostanu do konce týdne a zároveň dostanu informaci, podle které budu moci sledovat dodání.

Je pátek 9. listopadu, doba, kdy řidiči PPL volávají a upřesňují hodinu příjezdu, dávno minula.

Volám do firmy, chtěla bych požádat o písemnou informaci (mail) s přesným datem dodání zboží, nebo o vrácení peněz. Telefon nikdo nezvedá.

Tohle je moje první nepěkná zkušenost s objednáváním přes internet. Poradíte mi, prosím, jak mám postupovat, když se nedovolám, případně i když se dovolám?

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

joudic*
hodnocení

2x

holt to nemaji skladem a nechteli prijit o zakaznika :) 14 dni je jeste ok (jak u ceho), a nevim jak vam, me volaji ridici az hodku - 2 pred prijezdem, tzn klidne i v 16h

 

petr123*
hodnocení

2x

Může jít o podvod, může jít jen o to že prodejce udělal nějakou chybu nebo se třeba zdržela zásilka od dodavatele. Takhle to nelze poznat.

.

O jaký šlo eshop? Zkoušela jsi se po Google podívat jestli neměl i někdo jiný problémy s tímto obchodem?

 

artik*
hodnocení

0x

*zed* proč platíte předem? Já to fakt nechápu , jsme v ČR

joudic*

platim za vsechno predem, nicmene si firmu vybiram... mam za posledni roky tak nejmin 50 ruznych objednavek placenych predem, resp. vsechno, co jsem si kdy koupil v poslednich letech i prkotiny, i drogerii, kamenny obchod ani nevim jak vypada, platim i kartou na netu atd

petr123*

Klídek. Pokud človek nejde platit předem to nejlevnější zboží koupené přes Aukro nebo přes podivně vypadající web co vzniknul předevčírem tak o nic nejde. Riziko že narazíš v ČR na podvodníka je úplně stejné jako kdekoliv jinde.

 

hodnocení

avatar bimbam

Děkuji za dosavadní odpovědi.

pro joudic: Objednávám tak jednou za dva měsíce, dosavadní zkušenost je, že řidiči volají kolem 7. hodiny ráno. Je ale pravda, že předběžná sdělená doba je velmi široká, nebo ji nedodrží.

pro: petr 123: Mrkla jsem (škoda, že teprve teď) na Heureku a zkušenosti ostatních zákazníků jsou spíše špatné, nejčastější stížnosti jsou na nedodržení termínu dodání a na špatnou komunikaci - nezvedání telefonu. Můj případ...

Jedná se o hračkářství, celé jméno firmy přidám v pondělí, budu-li do té doby stále rozzlobená. Firmu a zboží pro vnuky k narozeninám a na Vánoce vybrala snacha, domnívala jsem se, že už si reference nějak získala a ověřila ona.

pro artik: Platím firmám vždy předem, toto je první špatná zkušenost.

petr123*

Spíš než na Heuréku bych spoléhal prostě na Google. Ne každý obchod má na Heuréce recenze. Protože aby je tam mohl mít, musí přímo provozovatelům Heuréky posílat informaci o každém nákupu včetně kontaktů na každého klienta! Třeba my něco takového odmítáme svým zákazníkům dělat, informace o nic pokládáme za tajné...

.

Jestli jde o hračky tak bych z toho zas až takovou tragédii nedělal. Kdysi jsem tento sortiment také prodávat a tak si dokážu představit co se teď děje. Vánoční šílenství už totiž začalo. V pondělí jim ještě zavolejte co se děje a chtějte buď jasný termín doručení zboží nebo vrácení peněz. Ale zatím bych v tom podvod asi neviděl.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]