Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nelze vrátit zboží kvůli platbě kartou?

Od: petrap* odpovědí: 10 změna:

Dobrý den, potřebovala bych radu.

Dne 3.února jsem v lékárně zakoupila kojenecké mléko pro čtyřměsíční mimino. Za zboží jsem platila kartou.

Ze vzorků, které jsme dostali od doktorky, jsme ale zjistili, že mléko nevyhovuje a tak bychom chtěli zboží vrátit. Samozřejmě nepoužité, neotevřené. Účtenku z lékárny taky máme.

V lékárně jsem byla a tam mi (asi) vedoucí sdělila, že zboží zaplacené kartou vzít zpět nemůžou. Jinak mi řekla, že kdyby bylo zboží zaplaceno v hotovosti, tak neni problém ho vzít zpět a peníze mi vrátit.

Tak se chci zeptat, zda je to pravda.

Předem díky za odpovědi.

Petra

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ann*
hodnocení

2x

Myslím, že platba kartou by neměla mít vliv na dodržení zákona - možnost od smlouvy - koupě odstoupit. Setkala jsem se osobně s tím, že to problém ze stany prodejce nebyl, ale jsem si vědoma, že díky mě tím "prodělal" poplatek za transakci platba kartou! Ale pokud se nepůjde s lékárnicí dohodnout, budete to muset řešit "soudně" a nebo raději doporučuji kojenecké mléko prodat nějaké kamarádce, která jej využije ;)

petrap*
hodnocení

Diky za odpověď.

Kdybych to mohla nabídnout kamarádce, tak by nebyl problém. Ale buď mají potomky starší - takže pro ty je to out - a nebo jsou těhotné - a ty to dopředu na 100% pořizovat nebudou.

Jinak s lékárnicí se fakt dohadovat nebudu - ani "soudně" ne.

Ono mi šlo spíš o ten dotaz s tou platební kartou - že to zboží nemůže vzít zpátky jen proto, že bylo placeno zrovna tímto způsobem

 

jirbar*
hodnocení

2x

K odstopení od smlouvy musí být zákonné důvody. Toto není zákonný důvod a záleží jen na dobré vůli prodejce. Pokud by zboží bylo objednáno přes internet, tak máte 14 dnů na odstoupení od smlouvy. Totéž platí pro předváděcí akce.

petrap*
hodnocení

Chápu :) Díky

A ještě dotázek:

...K odstoupení od smlouvy musí být zákonné důvody... například?

pokud už při koupi existoval rozpor s kupní smlouvou, tedy pokud zboží mělo skryté vady, které se doma projevily.

 

roboot*
hodnocení

0x

Já se divím, že vůbec jsou ochotní brát zboží zaplacené hotově zpět. Kamenný obchod nemusí brát zpět nic :)

falkon*

Nemusí... Ale zákazník také často nemusí jít nakupovat právě do tohoto obchodu... Takže ochota k vrácení či výměně je důležitým prvkem budování zákaznické loajality a například v případě vánočních dárků i podmínkou nákupu...

petrap*
Ale já to zboží platila kartou

 

ann*
hodnocení

0x

Ještě mě napadlo, nešlo by domluvit, že by zboží vyměnili za něco jiného co využijete?

To by jim nemuselo dělat takový problém!?

petrap*
Taky jsem se na to ptala jako na moznost,aby nemuseli platbu kartou stornovat,ale pry to nejde. Ale vim z vlastni zkušenosti,ze v jiných obchodech to jde

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]