Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Věkový rozdíl - o 5let mladší muž

Od: pajula2 odpovědí: 3 změna:

Ahojte všichni...

Před měsíci mi skončil vztah se starším mužem...V mém životě se teď objevil mladý muž..mladší než já o 5let. Mně je 30let , takže jemu 25 let. Nikdy jsem neměla mladšího partnera, spíše mě vždy přitahovali starší muži. S tímto mladým mužem se zatím jen přátelíme, on je zamilovaný ( řekl mi to ), byl by rád, kdybychom spolu chodili a pozávali se. Já si ale nejsem jistá, že mladší muž je to pravé ořechové...Vždy jsem měla partnera staršího, zkušenějšího, v dobrém pracovním postavení. Tady tento mladý kluk pracuje ve výrobě... A já mám otazník v hlavičce, jestli mi to nebude vadit...Já pracuji jako ekonom. Jinak je mi s tím klukem příjemně, má výborný smysl pro humor, je pozorný...ale někdy jde v názorech a vyjadřování poznat, že je mladší...

Poraďte..můžete-li...vaše názory,zkušenosti s věkovým rozdílem a s rozdílem pracovního zařazení.

Děkuji

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

qwertz*
hodnocení

0x
Problém to určitě bude, ale záleží na tom, jak velký a jak se s tím vypořádáte. V mém okolí jsou 3 takové případy, věkový rozdíl je dokonce vyšší, než uvádíš ty, ve dvou případech to funguje v pohodě, v jednom ne. Ale zase je lepší věkový rozdíl a rozdíl v postavení, než když bys měla za parnera třeba gamblera, záletníka a podobně... :)

pajula2
hodnocení

Nikdo s tím nemá zkušenosti, že nepíšete?
Zkušenosti... Znám pár párů s opačným poměrem věku, ale řekl bych, že řeší naprosto stejné problémy jako jiná manželství...

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.