Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Sirup na klouby

Od: risk odpovědí: 2 změna:

Dobrý večer je mi 57let a dosti mne bolí nohy a klouby. Pracuji jako svářeč a celou směnu jsem na nohou. Na internetu jsem četl o sirupu na klouby Hyalgel Forte. Jaké máta zkušenosti stímto sirupem? Případně jiný lék děkuji.

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Záleží na závažnosti Vašich problémů. Prý je dobrá Koňská mast, doporučuje ji i můj ortoped. Ale to je samozřejmě na menší problémy. Ve Vašem věku (a nejen ve Vašem) už můžete mít artrozu, a její závažnost ukáže pouze rtg. Takže bych doporučovala zajít k ortopedovi, který podle výsledků rtg určí léčbu. Možnosti léčby jsou dnes různé - mě právě dnes nabídl orgoped injekce s gelem do kolen (mám pod čéškama artrozu II. stupně - a té už žádné "mazání" nepomůže) - vtip je v tom, že sice tyto injekce sice pomůžou na rok i více, ale 1 (na jedno koleno) stojí 2000 a pojišťovna platí jen půlku - takže musím počkat až po vánocích... Nevím, jak se to jmenuje, pan doktor mi vysvětloval, že právě ten gel píchnutý do kolene tam vyplní třené plochy, a látka v něm působí proti bolesti, takže pak kolena při chůzi a pohybu nebolí. Ale Váš ortoped by určitě věděl, oč se jedná.

drejdl*
hodnocení

2x

Máte arthrosu. Na to Vám žádný sirup nepomůže. Částečná pomoc je přímo intraartikulárně aplikovat přípravek s kluznou a hojivou látkou, která kloub "namaže" aspoň načas. Jinak spíše kloub pokud možno nezatěžovat, když jde nasucho, tak se arthrosa zhoršuje.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.