Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, mohli byste mi někdo poradit, co je vše potřeba k tomu abych zaplatila daň z nemovitosti? nějak jsem na to zapomněla a bude to poprvé co to budu platit. Máme s přítelem napůl pozemek a na něm stavíme domek - takže přiznat jak pozemek tak rozestavěný dům, který je zapsaný na katastru. Co si všechno sebou vzít na finančák za dokumenty, ať tam jdu jen jednou a ne milionkrát? předpokládám že kupní smlouvu na pozemek, zápis z vkladu na katastru... co ale dál? určitě je vás dost kdo s tím máte zkušenosti, poraďte prosím...
Vzhledem k tomu, že otázku pokládáte 31.1.2011 v 18:21, tak už máte o jednu starost víc, právě jste prošvihla termín podání přiznání k dani z nemovitosti. Nějaké informace najdete na www.mesec.cz . V případě spoluvlastnictví podává přiznání pouze jeden ze spoluvlastníků, daň se platí ale až v květnu. Kromě údajů o výměře je nutno udat i cena za metr2 podle druhu pozemku - jiná je pro zastavěnou plochu, nádvoří, zahradu. Tyto ceny jsou rozdílné podle lokality. Nejsnazší bude s doklady které máte k dispozici na FÚ zajít, jistě Vám rádi pomohou přiznání vyplnit, ale jak se na to budou dívat po termínu...? V letošním roce byly u přiznání daně provedeny značné změny, takže přesnou odpověď si budete muset asi dohledat sama.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.