Nejste přihlášen/a.
Zatim jsem ještě student v 1. semestru. Ale do dalšího semestru se nedostanu. Zajímá mě, jak to je
s placením alimentů (od otce) a vdovského (od matky po úmrtí manžela, že mám i sirotčí). Matka
je nezaměstnaná a bydlím s ní sama, tak mám trochu strach, aby jsme vyšli, když asi přijdu o
alimenty i vdovský, když zatim nemam ani žádnou práci. Ráda bych si našla na letní semestr nějakou
práci, aby jsme vyšli, když asi budu bez alimentů a vdovskýho. A od dalšího školního roku, bych ráda
šla zase na vysokou školu. Nevím jestli jít na úřad práce (jestli mi neseberou i alimenty, když tam půjdu) a nebo si najít práci (jestli když si najdu práci a další školní rok už nebudu pracovat, že budu jenom studovat, tak jestli budu zase dostávat alimenty i vdovský). A ještě by mě zajímalo jestli bych při dálkovém nebo kombinovaném studiu dostávala alimenty a vdovský (že bych ráda na vysokou školu, která je trochu dál, ale nechci tam být na koleji nebo tam denně dojíždět).