Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Přerušení studia a placení výživného

Od: zektorka* odpovědí: 2 změna:

Zatim jsem ještě student v 1. semestru. Ale do dalšího semestru se nedostanu. Zajímá mě, jak to je
s placením alimentů (od otce) a vdovského (od matky po úmrtí manžela, že mám i sirotčí). Matka
je nezaměstnaná a bydlím s ní sama, tak mám trochu strach, aby jsme vyšli, když asi přijdu o
alimenty i vdovský, když zatim nemam ani žádnou práci. Ráda bych si našla na letní semestr nějakou
práci, aby jsme vyšli, když asi budu bez alimentů a vdovskýho. A od dalšího školního roku, bych ráda
šla zase na vysokou školu. Nevím jestli jít na úřad práce (jestli mi neseberou i alimenty, když tam půjdu) a nebo si najít práci (jestli když si najdu práci a další školní rok už nebudu pracovat, že budu jenom studovat, tak jestli budu zase dostávat alimenty i vdovský). A ještě by mě zajímalo jestli bych při dálkovém nebo kombinovaném studiu dostávala alimenty a vdovský (že bych ráda na vysokou školu, která je trochu dál, ale nechci tam být na koleji nebo tam denně dojíždět).

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

cyril*
hodnocení

1x

Vy máte dva otce a jste vdova? Po jednom otci berete sirotčí důchod, druhý Vám platí alimenty a vdovský důchod máte po manželovi? Ten popis stavu je jaksi podivný. *ee*

patronka*
hodnocení

1x