Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nespokojení zákaznící s prodávajícím,stížnost

Od: kajou1 odpovědí: 9 změna:
Dobrý den, chtěl bych se zeptat... byl jsem nespokojený s prodávající a obsluhou, následně jsem si tedy stěžoval u nadřízeného, který mi slíbil, že se stížností bude zabývat. Chování prodávající vůči zákazníkům se však nezměnilo, po nějaké době jsem se dozvěděl, že mezi prodávajícím a "šéfkou”je kamarádský vztah, tedy že se tyto osoby znají osobně a velmi dobře, mám proto jisté obavy, že má stížnost předána ani nebyla a nebude. Nutno podotknout, že je více nespokojených zákazníků s prodávající. Je nějaké řešení, jak docílit nějaké nápravy? Děkuji za odpovědi.

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

3x
avatar martincakl

Řešení jistě je...ale tuším se na něj vztahuje nějaký paragraf o ublížení na zdraví.

Pak je ještě jedno řešení...choďte nakupovat jinam.

 

roboot*
hodnocení

0x

Souhlas, lidi jsou blbý a budou. Přestaňte si zkracovat život a ignorujte to, s úsměvem *frajer*

kajou1
hodnocení

No nehodlám z toho dělat nějaký poprask, ale hledal jsem všude možně na internetu, jestli by tohle mělo nějaké řešení, protože mě to upřímně zajímá a nic jsem nenašel. A hlavou by to jistě vrtalo každému, když přijdete do obchodu a už od pohledu poznáte, že jde o nesympatickou a nepříjemnou prodávající. A nadřízená osoba, které se zeptáte na možnost stížnosti Vám sdělí, že se stížnostmi zabývá a věc napraví a skutek utek, jenom proto, že se dámy osobně znají. Když by bylo více nespokojených zákazníků, věc by se přece měla nějakým způsobem řešit, ale jak, když ten, kdo má na starost stížnosti se ze známosti tímto problémem nezabývá a jak vidno, zcela jej ignoruje?

 

ladinpraha*
hodnocení

0x

Zkusím to otočit: jak se má silně zredukovaný a uštvaný personál prodejny bránit od pohledu nesympatickým zákazníkům, kteří přijdou do prodejny 4x denně,zdržují ho nesmyslnými otázkami, úmyslně poškozují zboží atd. Myslím, že v tomhle ohledu je na tom zákazník daleko lépe, má možnost si vybrat jinou prodejnu.

 

buss
hodnocení

0x

Nechodít tam. Sdělit jiným tuto zkušenost, jenže je to individuální.

 

kajou1
hodnocení

Já žádal spíše o radu, na koho se obrátit a ne o Vaše negativní názory, z pohledu prodávajícího apod., když neznáte konkrétní případ a důvody stížnosti. A jak už jsem předeslal, je více nespokojených zákazníků, to maj všichni chodit jinam a obchod zavřít? Nehledě na to, že v onom městě je obchod jediný svého druhu.

vraxan*

No zjevně jde o soukromého podnikatele, takže s tím nic nenaděláte. A že je to jediný obchod v okolí? Tak pokud je vás skutečně víc nespokojených, tak se spojte a udělejte tomu obchodu konkurenci založením vlastního. Je pouze tato možnost anebo tam nechodit nakupovat.

jirkazhane

Není mi jasné, jak může přežít obchod, kde je personál takový, jak vy uvádíte. Každý konkurenční projekt musí takového podnikatele smést z povrchu zemského. Nebo že by šlo jen o osobní antipatii a naprostá většina zákazníků to vidí jinak? Pro vás je rada jen jediná, choďte na kupovat jinam, byť by to bylo 100 km od vašeho bydliště. Určitě se uleví jak personálu prodejny, tak vám.

 

1jara*
hodnocení

0x

Nejlepší řešení, přestat tam nakupovat.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]