Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Individuální studium - přídavky?

Od: rado* odpovědí: 5 změna:

Dobrý den, dostane moje mamka při individuálním studium přídavky, které na mě bere? (sirotčí + snad ještě něco). Když do toho ještě budu podnikat na řemeslnou živnost? Děkuju

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

cyril*
hodnocení

2x

Na způsobu studia Vaši matky nezáleží, podstatné je, že se stanete OSVĆ - tedy "osobou samostatně výdělečně činnou! Navíc si v dotazu odporujete. Buďto je Vám více jak 18 let (na vydání ŽL) a pak důchod a jiné dávky dostáváte Vy a ne matka. Nebo Vám ještě 18 není a příjemcem dávek a důchodu matka je, ale to zas nemůžete vlastnit ani žádat o ŽL!

rado*
hodnocení

Jsem student, je mi 21 let a mamka bere na mě sirotčí. Takže problém není ve škole, ale v podnikání, jakmile se stanu OSVČ tak mamce sirotčí seberou. Když budu mít individuální studium bez OSVČ, tak mamce sirotčí zůstane. Tak to mi pěkně hatí plány.

cyril*

Těžko lze někomu sebrat něco, co nemá. Není možné sebrat Vaši matce důchod, který je Váš, jedině snad, že by Vás měla matka v opatrovnictví pro nezpůsobilost k právním úkonům, ale to byste ani nemohl získat oprávnění k podnikatelské činnosti. Je tedy na Vás pro co se rozhodnete. Přežívat jako chudý student se sirotčím důchodem nebo důchod oželet a stát se jedním z řady bohatých OSVČ.

doctor
hodnocení

0x

Milý rado, tvoje mamka nebude pobírat rozhodně nic.

rado*
hodnocení

Můžete mi to nějak zdůvodnit? Nejedná se přece o dálkové studium.

Omlouvám se za umístění tématu, nejspíš jsem se překlikl.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.