Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Výpověď - výše podpory u dohody?

Od: majda1* odpovědí: 8 změna:

Dobrý den, byla bych vděčná za radu. V současnosni jsem na nemocenské a již delší dobu uvažuji, že odejdu z práce. Vzhledem k psychice však nechci odchodit výpověď. lhůtu 2 měsíce (šikana nadřízeného). Budu mít nárok na podporu v plné výši, když odejdu dohodou a prokážu, resp. mi uznají vážný důvod odchodu ze zaměstnání? Děkuji vám.

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Když odejdete dohodou tak dostanete podle nového zákona 45 % na podporu , myslím si že tvrzení že vás zaměstnavatel šikanuje neobstojí, vždyť tak to funguje ve většině firem že majitelé mají velké nároky na zaměstnance a vymáhají je všemy možnými způsoby a věřte že vím o čem mluvím ve zkratce dělal jsem na vysoké pozici u jedné firmy šéf po mě šlapal tak jsem skončil v provozním ú seku , poté výpověď a osvč. Teď pro tuto firmu pracuji jako subdodavatel a ;)jemi dobře.

tozinek*
hodnocení

0x

DOHODA = 45% průměrného měsíčního výdělku.

NE-DOHODA = 65%.

jirkazhane
hodnocení

0x

Pokud máte odpracováno a současně uhrazeno důchodové pojištění alespoň 12 měsíců v posledních 3 letech, pak máte nárok na podporu v nezaměstnanosti. Pokud odejdete dohodou, bude podpora činit 45% průměrné čisté mzdy po celou dobu. Jestli vám zohlední šikanu (pokud nebudete mít rozsudek, tak to bude asi hodně individuální), pak vaše podpora bude první dva měsíce 65%, další dva měsíce 50% a poslední měsíc 45%.

majda1*
hodnocení

Děkuji vám, tušila jsem to. Takže když chci plnou výši, musím odchodit výpovědní lhůtu..a další 2 velmi nepříjemné měsíce si odbýt. Nebo se spokojit s nízkou podporou a doufat, že brzy najdu lepší místo..Já totiž díky poměrům na pracovišti skončila na antidepresivech-což ale zpráva lékaře jako vážný důvod stačit nebude, že?