Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

UPC - vyhruzka exekuce kvuli vlastnimu omylu

Od: pvz odpovědí: 3 změna:

Náhled na Vaši novou otázku
Autor: pvz Datum: dnes 20:22
Předmět: UPC - vyhruzka exekuce kvuli vlastnimu omylu
Zdravim pripadne ctenare a rad si prectu Vase zkusenosti ci pravni rady.
Mel jsem od 06/2009 do 10/2010 uzavrenou smlouvu s UPC pro dodavku sluzeb internet, tv, telefon.
10/2010 po mem odstehovani zadal novy najemnik UPC o prevedeni sluzeb na nej (bezny postup, ve kterem zanika predchozi smlouva bez vypovedni lhuty - ihned. Zde nenastal zadny problem, technik privezl novy HW novemu zakaznikovi, stary HW odvezl, vyplnil predavaci protokol a zanechal kopii.
12/2010 prisla vyhruzka exekuce pokud nevratim settobox (dale jen STB) + 5000 pokuta za nevraceni v terminu. Predavaci protokol samozrejme mam, scan, email na UPC a nasledne telefonicky rozhovor s jejich podporou.
Problem spociva v tom, ze technik odemne zarizeni skutecne odebral (to na UPC nepopiraji, sami to maji zdokumentovane), ale JINE zarizeni (jiny id-kod toho daneho kusu), nez jsem na jare obdrzel.
Tedy na jare jsem dostal HW, na podzim jej vratil. Fyzicky se jednalo o tentyz HW, ale nekdo musel udelat error a spatne opsal ID. UPC dokonce priznalo, ze HW cislo 994... ma nepravem a nepatri mu (a mi nejspise vypadl ze zadnice nebo se proste vyskytl, nebo je snad vyrabim..., proste vznikl ze vzduchu). Ale ja zase mam zarizeni 944..., ktere nepatri mi a ja je nevratil vcas.
Proste a jednoduse KOCOURKOV. UPC neprijde divne, ze jsem jim vratil zarizeni, ktere jsem nemel jak ziskat, ale nevratil jsem jim zarizeni, ktere mi nikdy nedali...
Je nejaky elegantni zpusob, jak z teto veci rychle, nejlepe mimosoudne ven? Formalni cesta skrze byrokraticky zuzene cevy spolecnosti UPC jsou pruchozi jako streva obezniho muze a podle jejich pravidel se vse potahne dlouho a nejsem si zcela jisty, s jakym vysledkem. Nesnazim se najit zadnou klicku pro obranu pred vlastnimi chybami, usiloval jsem velmi snazne o zdvorilou napravu, bohuzel jsem narazil na neprostupnou zed jejich vnitrofiremnich postupu (neexistuje primy mail ani telefon na reklamacni oddeleni, nema a nesmi jej pouzit nikdo na info lince, jedina mozna cesta je doporuceny dopis, na ktery maji pravo reagovat do 30ti dnu, o vyhruzce z exekuce vim 24 hodin, stanoveni dne platnosti exekuce dle dopisu je 25.12., tedy za 3 dny, z toho zitrejsi den posledni pracovni.
Velmi dekuji kazdemu, kdo nad mou obtizi bude ochoten stravit trochu sveho vzacneho casu a dovede konstruktivne poradit,
S pozdravem, P.V.

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

buss
hodnocení

0x

Obávám se, že tady na praktikujícího právníka nenarazíte, jen na možná, kdyby atp.
Jistě, chyba byla si to při příjmu a vydání nezkontrolovat..., ale to by asi udělal málokdo. Otázka je, jak se ta zařízení liší, vznikla jim nějaká škoda, co to stálo? Kdy vznikla ta chyba?
Bude to tvrzení proti tvrzení, skutečně jste dostal, to co bylo na papíře, nebo to pak zvrzl technik, třeba to vyměnil?
Proč si toho nevšiml on při přebírání?
S exekucí to není tak jednoduché, přečtěte si exekuční řád a OSŘ, kde je stanovený postup. Ne že 26.12 je u vás coby dup.
Takže bych se bránil a když, tak právník, pokud by to prošlo soudem, tak vám stejně nic jiného nezbude.
Si myslím, že je to pěkná ptákovina, zbytečné ...

 

drozdici
hodnocení

0x

Pokud chcete UPC kontaktovat přes mail,musíte jít na web UPC a přes kontaktní formulář s nimi komunikovat.Všechny problémy takto s nima řeším.*tuc*

 

nu*
hodnocení

0x

Mám podobnou zkušenost s O2, po řádném písemném ukončení smlouvy jsem na základě písemného upozornění ve stanovewné ůjůtě odevzdal HW na vybrané pobočce O2, připravil jsem si omd apodrobný předávací protokol, který jsme si přirom nechal potvrdil, až do 0,5 m kabelu včetně, pracovnice pobočky vůbec nevěděl ao co jde a proč odevzdávám modem a další krámy, ale nakonec mi převzetí potvrdila...po 3 měsících jsem obdržel od O2 podobný výhružný dopis s požadavkem na uhrazení asi 5tis Kč za neodevzdaný hardware...

Jediný možný způsob je jednat s poskytovatelem, tvrdě a asertivně, tady to nevyřešíte, kdyby měli ve vše pořádek, upozornil by technik hned při výměně HW že něco není v pořádku, ale protože tam mají bordel, obtěžují dodatečně...Tím operujte, nejlepší obranou je útok

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]