Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Opakovaná reklamace zboží

Od: nastvanyuzivatel odpovědí: 2 změna:

Dobrý den, již 2x jsem měl notebook v servisu kvůli nějaké vadě (po prvé to byl naprasklý rámeček displaye, po druhé touchpad), u obojího mi byla uznána reklamace. Za prvé se chci zeptat jak je to s reklamační lhůtou, zda-li se reklamační lhůta prodlužuje o dny, kdy byl výrobek v servisu (zbozi bylo v servisu 20 dnů, mám o 20 dnů navíc reklamace po převzetí zboží). No a dnes budu muset dát notebook k reklamaci po třetí, protože mi 2 tejdny po vyzvednutí ze servisu začalo zlobit písmenko "D". Mám nárok na odstoupení od smlouvy? Začíná mě to štvát (jedná se o firmu Hewlett-Packard).

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ohneta*
hodnocení

2x
Dobrý den, záruka se prodlužuje o dobu reklamačního řízení. O odstoupení od smlouvy můžete žádat, po třech reklamacich pokud se opakovala stejna vada. Pokud jsou vady rozdilne, můžete odstoupit po čtyřech reklamacich.
nastvanyuzivatel
11.12.12 15:56
hodnocení

Děkuji.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]