Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, již 2x jsem měl notebook v servisu kvůli nějaké vadě (po prvé to byl naprasklý rámeček displaye, po druhé touchpad), u obojího mi byla uznána reklamace. Za prvé se chci zeptat jak je to s reklamační lhůtou, zda-li se reklamační lhůta prodlužuje o dny, kdy byl výrobek v servisu (zbozi bylo v servisu 20 dnů, mám o 20 dnů navíc reklamace po převzetí zboží). No a dnes budu muset dát notebook k reklamaci po třetí, protože mi 2 tejdny po vyzvednutí ze servisu začalo zlobit písmenko "D". Mám nárok na odstoupení od smlouvy? Začíná mě to štvát (jedná se o firmu Hewlett-Packard).
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.