Opakovaná reklamace zboží

Od: Datum: 11.12.12 15:42 odpovědí: 2 změna: 11.12.12 15:56

Dobrý den, již 2x jsem měl notebook v servisu kvůli nějaké vadě (po prvé to byl naprasklý rámeček displaye, po druhé touchpad), u obojího mi byla uznána reklamace. Za prvé se chci zeptat jak je to s reklamační lhůtou, zda-li se reklamační lhůta prodlužuje o dny, kdy byl výrobek v servisu (zbozi bylo v servisu 20 dnů, mám o 20 dnů navíc reklamace po převzetí zboží). No a dnes budu muset dát notebook k reklamaci po třetí, protože mi 2 tejdny po vyzvednutí ze servisu začalo zlobit písmenko "D". Mám nárok na odstoupení od smlouvy? Začíná mě to štvát (jedná se o firmu Hewlett-Packard).


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 11.12.12 15:54
avatar
Dobrý den, záruka se prodlužuje o dobu reklamačního řízení. O odstoupení od smlouvy můžete žádat, po třech reklamacich pokud se opakovala stejna vada. Pokud jsou vady rozdilne, můžete odstoupit po čtyřech reklamacich.
Ohodnoceno: 2x
 
Od: nastvanyuzivatel
Datum: 11.12.12 15:56

Děkuji.

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.