Nejste přihlášen/a.
Kdyz mi prijde mesicni vypis a bude tam nejaka nesrovnalost (napr nejaka platba strzena dvakrat) tak muzu to reklamovat v bance?A muzu to reklamovat i driv (kdyz zjistim nejakou nesrovnalost ohledne stavu uctu) nebo az prijde vypis?
Můžete všechno na světě, co zákon nezakazuje nebo co zákon dovoluje. Samozřejmě můžete reklamovat i nesrovnalosti na výpise z účtu. Dokonce na výpisech, které dostávám já, tak je tam velkým písmem uvedeno, že mám výpis zkontrolovat a dokonce je tam i lhůta pro podání reklamace. Pokud zjistíte chybu třeba i v internetovém bankovnictví, tak ji reklamovat můžete také.
Nejprve samozřejmě reklamujte u své banky. Nebudete-li s výsledkem spokojeni, můžete zkusit speciální orgány, které si banky v současné době zřizují, a sice jakési "bankovní ombudsmany". Nutno připomenout, že se jedná o zaměstnance banky, ne tedy o nějaký nezávislý orgán. Jinak především doporučujeme se s žádost o pomoc při neúspěšné reklamaci obrátit na finančního arbitra ČR finarbitr.cz/... .
Občanské sdružení TEST, vydavatel časopisu dTEST (poradenská linka pro spotřebitele: 299 149 009)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.