Nejste přihlášen/a.
Reklamoval jsem u obchodníka s počítači vadnou součástku kterou jsem tam zakoupil, obchodník si ji převzal a po dobu trvání reklamace mne ani telefonicky ani na mail neupozornil na to že je součástka opravena. Když jsem se po zhruba 6 týdnech od podání reklamace šel do prodejny zeptat jestli mám nárok na vrácení peněz z reklamace když mě neinformovali do 30 dnů od podání, tak mi řekli že na to nemám nárok a oni nemají povinnost oznamovat zákazníkovi ani telefonicky ani mejlem jak jeho reklamace dopadla. To si má prej zákazník sám zavolat na prodejnu. Myslím si že takové jednání prodejce není správné, jaké máte zkušenosti Vy?
Pane, tady nejde vůbec ale vůůbec (jak říká pan prezident) o zkušenost, ale o postup dle práva, takže platí tady ObčZ. Ten upravuje postup obou. Pokud je reklamační řád, ten musí odpovídat zákonu.
doplněno 11.12.10 19:57:Vy jste se měl dotazovat, nebo přijít 31 den a podle toho jednat dále. Teď jste v prodlení vy a co kdyby chtěli po vás skladné?
Pro luigi, ceny jsou smluvní a já smlouvám a ve většině (mimo hypersuper ..šopů) případů slevy dostanu, klidně mohu jít jinde a prodejce má co ..? Dyť stačí rozptyl cen najít na intu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.