Zalohova dan

Od: Datum: 10.12.12 19:49 odpovědí: 9 změna: 11.12.12 21:56

Dobry den, jsem studentka vysoké školy a nyni pracuji na hlavni pracovni pomer. Mám podepsané prohlášení(ruzovy papir)na výplatní pásce se mi odečíta 1930 Kč jako zalohová daň. Chtěla bych se zeptat, zda-li tato castka se mi vrátí,kdyz podám rocní vyučtování? nebo jak zjistim cca kolik mi bude vráceno.
Děkuji moc.Magda

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 10.12.12 20:55

Pokud jste "podepsala růžový papír", znamená to, že jste si uplatnila odčitatelnou položku z daně - letos je to měsíčně 2.070,- Kč. Znamená to, že Vaše daň (správně záloha na daň) byla v tom konkrétním měsíci 4.000 Kč a po odečtení odčitatelné položky jste zaplatila 1.930 Kč daně.