Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, chci se zeptat co mám dělat když mám smlouvu u T-Mobile na paušál na 3 roky sjednanou telefonicky kdy mi operátorka tvrdila, že po dobu 1 roku nebudu nic platit. Ve smlouvě se píše: Zájemce se zavazuje dodržovat minimální měsíční plnění ve výši 0.00 Kč po dobu 12 měsíců od uzavření smlouvy. Tak jsem smlouvu u dealera podepsala. Ale za měsíc mi přišla složenka na 319 Kč (což je měsíční částka za ten pušál). Co mám dělat? Prosím poraďte. Děkuji.
Zpytovat svědomí a bít se v prsa, jak mohu být tak naivní, že každé blbosti věřím.
doplněno 26.11.10 23:41:Ješrě dodávám. Zaplatit, nebo počkat na exekutora.
Já tu smlouvu chtěla a vše zaplatila, to je v pořádku, jen jsem myslela že když mám ve smlouvě že budu rok platit 0.00 Kč tak to znamená že 12 měsíců nebudu nic platit... Minimální měsíční plnění je přece základní sazba za tu slžbu ne?
s T-mobile mám v tomto špatnou zkušenost, na jejich internetových stránkách jsem si objednal službu, kdy operátor deklaroval slevo po dobu prvních 3 měsíců, pak další slevu po dobu dalších 3 měsíců atd v případě objednání služby v inernetové samoobsluze, objednal jsem, po pár dnech mi volala operátorka a chtěla něco upřesnit, prý se musí přenos čísla se službou řádně "zpárovat" a z objednávky po netu to prý nebylo jasné...První vyúčtování bylo za plnou cenu bez slevy, při reklamaci mi bylo sděleno, že nemám na slevu nárok, protože jsem si službu objednal přes operátorku...
Jsou to svině, ale nedivte se, když má operátor za uzavření smlouvy napříkad 1500,- Kč provozi, je schopen vše popřít nebo vše narafičit tak, aby jí získal...,bez ohledu na dobré jméno firmy, hovory údajně monitorují a na tuto věc jsem se operátorky dvakrát zeptal, zda budu mít skutečně slevfu po dobu 6 měsíců, tu slevu která je deklarována na jejich stránkách při objednávce po intwernetu.
Bylo mi sděleno ANO. A přesto že hovory operátoři monitorují, na písemnou rekalmaci mi bylo odepsáno zamítavé stanovisko.
Nakonec jsem nějakou slevu asertivně získal, ale bylo to podáno asi tak, že T-mobile jako velkorysé gesto nakonec jakousi slevu poskytne...
Dalším bonbonkem bylo stahování melodií z počítače do mobilu, kdy jsem byl připojen kabelem k počítači, ne k internetu, ten mám od jiné firmy poskYtující bezdrátové připojení, a t-mobile se ěm snažil přesvědčit, že jsem byl připojen k internetu s využitím jeho sloužeb, tedy mobilním telefonem...i když jsem hned od začátku využívání služby požadoval zablokování možnosti připojení k netu... nakonec jsem to také vyreklamoval...Dnes si přenáším číslo k jinému operátorovi, využívám služeb JISTÉ telekomunikační firmy, kde budu platit 2.20 za minut do všech sítí při volání, 1Kč za SMS a jinak nic, žádný paušál ani kredit ani tarif...Jen to, co skutečně provolám a proesemeskuji, tedy když provolám 4.40 ,- Kč za měsíc, zaplatím 4.40,-KLč.
TMOB jsou fakt sv*ne na takovehle veci.
Ani O2 neresi moc dobre reklamace.
VDF mi uznalo po telefonu svou chybu a penize mi prisly v dalsim vyuctovani.
Zkusil jsem vsechny operatory, ale jedine VDF mi vyhovuje.
Nicmene nyni zvazuji tarif od TM nebo 02, ktery bych mel pres firmu a volani psani kdykoliv kamkoliv zdarma.
Mam na to velice zajimavou slevu, bezkonkurencni nabidka na trhu... Ale mam z toho trochu strach... Neverim jim.
Jinak konkretne k problemu - co je dano ve smlouve to by melo platit. Dale se to ridi VPP, takze pokud jsi se upsala na 3roky, tak to do te doby nemuzes zrusit, nebo muzes, ale zaplatis pausaly, ktere byly domluveny. Pokud tam mas 0,-Kc / m tak bys nemela platit nic, pokud tam neni treba jeste nejaka povinna sluzba, dobre zaplacena... A treba jina cena za pausal na pristi 2 roky...
Filip
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.