Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Pozorující lidi při běhu

Od: pok
Dobrý den, obracím se na Vás s netradičním dotazem.
Začala jsem běhat, abych si zlepšila fyzickou kondici. Jsem pořád běžec začátečník. Všimla jsem si, že jsem rada, když běžím někde úplně sama. A proto chodím běhat do lesa, ale jakmile někoho potkám tak přestanu běžet a přejdu na chůzi.
Nedokážu běžet před ostatními, možná je to způsobené sníženým sebevědomím. Vím, že mě lidé vůbec ani nevnímají, ale prostě nevím jak přesvědčit hlavu, že je vše v pohodě a běžet dal.
Děkuji Vám za rady
zámek
kapkanadeje uzavřel tuto otázku

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

asd1
hodnocení

5x

Běhat s parťákem/čkou nebo ještě líp ve skupině.. Pak ti bude trapný zastavit když ostatní běží ;)

Jo, je to v hlavě. Soustřeď se na běh a lidi neřeš.

hodnocení

4x

Není se za co stydět, lepší sportovat, než sedět jak bedna kytu u mísy buchet. Není to nic špatného. Jinak, když jsem kdysi začínala, praktikovala jsem indiánský běh: kus běžet, kus jít a vydýchat se, zase kus běžet...můžete to zkusit, je to po začátku lepší, než jenom samotný běh.

Jinak se Vám divím, já bych byla na sebe hrdá, kdybych dnes ještě běhala . A Vy se za to stydíte. Proč? *ee*

Styděla bych se před lidmi konat potřebu, pokud by to nebylo nevyhnutelně nutné, za pohyb se ale nikdo stydět nemusí. *palec2*Jaga.

21.07.26 08:03
Pozorující lidi při běhu

hodnocení

2x

Ani se nedivím. Běh je nouzový způsob, jak stihnout autobus nebo vlak. Jinak osvědčený prostředek ke zničení kolenou. Ke zlepšení kondice se už nedoporučuje.

mll