Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Niečo mi v noci dýchalo do ucha

Od: fitlopta

Možno si niektorí pamätáte na diskusiu spred cca pol roka, ktorú som tu založil ohľadom nevysvetliteľnej záhady spred 13 rokov ( poradte.cz/... Verím, že si o mne nebudete myslieť, že si vymýšľam, ale zhruba pred týždňom sa mi stalo čosi veľmi podobné. V porovnaní s tým, čo som zažil pred 13 rokmi je to však oveľa strašidelnejšie - a racionálne vysvetlenie rovnako tak nenachádzam...

Stalo sa to na internáte, kde som asi pred týždňom spal kvôli tomu, že som mal skúšky (študujem na VŠ). Na internátnej izbe bývam sám, mám tam jednolôžkovú izbu. V noci z minulého štvrtka na piatok som tam prenocoval. Nedalo sa mi spať, prehadzoval som sa na posteli z jednej strany na druhú. Uprostred noci (mohlo byť okolo druhej hodiny ráno, presný čas neviem) som vedľa seba začul vydychovanie. Pravidelné, rytmické výdychy, relatívne hlasné (ani ja sám takto hlasno nedýcham). Z hľadiska lokalizácie sa mi zdalo, akoby to bolo niekde nado mnou... V tme som, prirodzene, nevidel nič.

Teraz mi to príde zvláštne, no z nejakého dôvodu som sa toho nebál... Len som si sám hovoril, z čoho to môže ísť, ale nepamätám si, že by ma nejako mrazilo alebo niečo podobné... Asi po 30 sekundách som sa obrátil na druhú stranu a ďalej som sa (neúspešne) pokúšal spať. Otočený na druhej strane som už ten zvuk počul o niečo slabšie... (len asi 1/4 pôvodnej intenzity). Po pár minútach, kedy sa mi stále nedalo zaspať, som vstal, zažal som svetlo (samozrejme, v izbe nebolo nič viditeľné) a išiel som na WC. Následne som sa vrátil naspäť do postele, zhasil som svetlo. Po pár minútach som záhadné vydychovanie počul opätovne... Ako píšem, nebál som sa toho (po týždni je mi to zvláštne). Po niekoľkých minútach som zaspal.