Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Je zdravotnictví v ČR dostupné

Od: delina®

7.2.026 jsem byla propuštěná z nemocnice s doporučením ve zprávě, že si mám najít ,,svého internistu". Po 3 neuspěšných pokusech. jsem učinila, první dostupný termín byl za 5 týdnů. Z nemocnice jsem měla napsáno, že mě mají vyladit dávkování léků na vysoký tlak a minerály v krvi.. Za 5 týdnů jsem navštívila interní lékařku, ta řekla, že moje zprávy z ordinací musí napřed prostudovat a že se mi ozvou. 10 dní se nic nedělo, tak jsem se připomněla. Prý to ještě nestihly pročíst a termín ošetření tedy není, zas musím čekat, až se ozvou. Jsem tedy již více jak 6 týdnů bez adekvátní korekce tlaku, který mě lítá, navíc potřebuji vyladit i draslík a hořčík. Obvodní jen kýve hlavou, prý to zatím berte jako je psáno z nemocnice. Mám zdravotní problémy a nikde se nedovoláte. Asi napíši ministrovi zdravotnictví. Jaké máte vy zkušenosti?

58 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

6x

ale obojí by snad mohl řešit i "obvoďák", ne? předepisovat léky na tlak v kompetenci má, tak by je taky měl umět pohlídat a vyladit. to samé minerály. asi bych se prvotně zajímala u něj, proč neřeší.

hodnocení

Ano, měl by to umět řešit obvodní, ale neumí a navíc není ochotný to řešit. Naposledy mě poslal s hraničním tlakem zpět na příjmovou ambulanci v nemocnici. Koukali na mě jako na blázna.

Jak který obvodní.

Jsou tací, co hned posílají k odborným lékařům a pak takoví, kteří už mají dost zkušeností a vědí, co mohou předepsat.

2024
hodnocení

3x

Zkušenosti mám dobré...(něco se ale vždy najde).

Nicméně pro objektivní hodnocení našeho zdravotnictví by bylo potřeba se podívat i do jiných zemí, pak by mnoha lidem "došlo", že je to u nás opravdu hodně dobré, až nadstandardně dobré.