Nejste přihlášen/a.
Jsem po operaci karpálního tunelu pravé ruky od 14.10.2010 a mám stále na ruce a prstech dosti silný otok. Nemohu narovnat a ani sevřít třetí a čtvrtý prst ruky. Palec a ukazováček jsem si rozpohybovala cvičením, ostatní dva prsty pro bolest nelze. Máte také někdo takovou zkušenost? Děkuji za odpověď.
Já měla operaci na jaře, poměrně OK, za týden jsem vařila oběd celé rodině... Jizvu mám ošklivou dodnes, ale je fakt, že jsem to nemazala.
Osobně myslím, že nic nezkazíte konzultací s dr., nemusí jít o přímo odborníka, stačí obvodní - viděli karpálů už dost. Zítra je pondělí, na Vašem místě bych radši zaskočila - otok i bolest může znamenat nějaké "skřípnutí" něčeho, jsem laik, ale pro klid duše...
Dobrý den přeji a díky, že jste reagovala. Včera jsem byla u lékaře na rehabilitaci a od dnešního dne mám předepsané magnety, perličkovou koupel a masáže. Doufám, že to pomůže. Určitě Vám dám o zlepšení vědět.. Dost si slibuji od toho magnetu a nemohu se dočkat toho, až nebudu mít otokem přilepené prsty k sobě.
Mám k Vám ještě jeden dotaz a budu ráda, když mi odpovíte. Při umývání teplejší vodou mi začnou brnět prsty a pak trvá dost dlouho, než to pomine. Není to nic zásadního, dá se to zvládnout. Zajímá mě jen, jetli je to tak OK.
Děkuji a přeji hezký den.
marusenko. Zkus lymfatické drenáže (nebo i masáže). Já měla úraz nohy. Potom jsem tu nohu měla dvakrát větší . Nic nezabralo, až toto. Navíc to přispěje k celkovému ozdravění organizmu. Někdy to může hradit pojišťovna, někdy musíš Ty sama. Ale je to invesice do zdraví.
Já tyto problémy neměla, ale zeptám se paní sousedky, měla dělané obě ruce.
doplněno 24.11.10 16:57:Paní sousedka dnes není doma... nevybavuji si nic s vodou, ale trnou a brní mě konečky prostředníku a prsteníku dodnes, občas pocit necitlivosti. Takže snad normální, příp. se ptejte té rehab.sestry.