Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Tří měsíční pálení při močení bez infekce

Od: hedvika odpovědí: 14 změna:
Dobré ráno,
je mi 22 let a mám problém s “akutní cystitidou”. Nevím, jestli to tak mohu nazvat, protože to není infekce. Měla jsem potíže v září kdy jsem dokonce v noci čůrala i krev. Šla jsem tedy k lékaři ale v moči po dvou kultivacích nebylo nic. Dostala jsem antibiotika na 3 dny preventivně. Bohužel, příznaky jako řezání a pálení močové trubice při močení pokračuje doposud, stylem, že mě to třeba jeden den chytne na pár hodin (jen to pálení, nemám nějakou změnu v moči) a ustane to, pak mám 2-7 dní klid a znovu to začne. Byla jsem ale v listopadu na operaci, kdy jsem měla naštěstí cca 3 týdny klid (začala jsem používat intimní gel). Bohužel, ve čtvrtek dopoledne se mi objevilo opět z ničeho nic řezání při čurání a to bylo akutní, bolelo to hrozně. Ale krev žádná ani nic. Pak se to střídalo že jednu dobu to pálí málo, jednu hodně. Teď je sobota 6:00 a ty příznaky pokračují. Byla jsem včera na urologii na moč, ať mi udělají kultivaci, ale nevolali mi, takže předpokládám, že zánět tam asi znovu není. Mám strach, co se to děje.. Je to hlavně strašně nepříjemné.. abych podotkla, měla jsem od února hodně zánětu vedlejších nosních dutin, takže jsem brala plno antibiotik do té operace. Pak jsem měla při té “cystitidě” v září taky angínu, jako dohromady. Byla jsem včera ještě na vaginální stěry na pohlavně přenosné nemoci a různé záněty. Už včera mi ale na gyndě doktorka řekla, že podle pohledu ji opravdu nepřijde, že to je vaginální problém. Taktéž jdu ve čtvrtek příští týden na urologii na vyšetření, ale strašně se bojím, že tam nic nenajdou a že vlastně odejdu s tím, že se budu trápit. Ještě, než půjdu na tu urologii, chci se zeptat vás, co si o tom celém myslíte..strašně mě to trápí

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

bear
hodnocení

0x