Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

OBZP a DPP/DPČ

Od: johana odpovědí: 3 změna:
Dobrý den, potřebuji vaši radu. Momentálně hledám práci. Mám vystudovanou Obchodní akademii a v tomto oboru bych chtěla pokračovat. Bohužel se mi nedaří najít místo na HPP v tomto oboru, protože požadují praxi. Je to takový začarovaný kruh-jak mám získat praxi, když všude berou jen s praxí. Teď jsem psala jedné paní účetní a ta mi odepsala, že by měla od nového roku místo v administrativě ale jen brigádně. Momentálně jsem vedena jako OBZP. A teď přichází to rozhodnutí. Přijmout tu brigádu ať mám aspoň nějakou praxi? Zároveň mám obavy, že to co si vydělám, tak tím zaplatím pojištění a žádná koruna navíc mi nezbyde. Taky jsme si říkali s přítelem, že bysme cca za rok chtěli dítě. Nevím jak funguje DPP/DPČ a nástup na mateřskou. Poradíme mi co dělat? Jestli nastoupit na tu brigádu nebo hledat dál?
Děkuji za vaše názory.

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

id
hodnocení

0x
Jít na brigádu a hledat další možnosti. Kdykoliv můžete odejít do lepšího. Když brigádu nevezmete, jak chcete získat praxi? I kdybyste výdělek odvedla státu, tak nemusí váš přítel hradit zdravotní za vás ze svého. Takže ušetříte.

Kde čtete, že za ní platí OBZP přítel? Může to platit sama. A jestli tak činí při hledání práce, tak nejedná zrovna optimálně. Já bych to udělala tak, že bych se přihlásila na Úřad práce, aby za mě to zdravotní zaplatil a soustředila se na nalezení dobře placené práce.

hodnocení

0x