Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nepřišla okamžita platba na učet

Od: micha odpovědí: 8 změna:

dobrý den dnes sem si odeslal z ůčtu parnets banky okamžitou platbou na učet čsob asi 1500 kč a penize na učet nepřišly partners banka řikala že penize od nich určitě odešly a čsob zase že tam penize musi byt okamžite a že u nich problem určitě neni udaje sem napsal určitě správně co mám ted dělat prosím děkuju za odpověd

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

0rion
hodnocení

4x

...co mám ted dělat prosím...
Reklamovat u své banky.

 

hodnocení

2x

Vyžádejte si v internetovém bankovnictví Potvrzení o platbě od odesílatelské banky (Partners), zkontrolujte údaje (č. účtu, kód banky) a pokud vše souhlasí, předložte v bance příjemce (ČSOB) ke kontrole. To je asi to nejjednodušší a nejrychlejší, co můžete bez zdlouhavé(?) reklamace udělat.

 

dann
hodnocení

0x

Pokud máte údaje správně, tak se to asi nějak protáhlo, ono občas ty informace od bank jsou někdy... Teď se nic moc nevyřeší, je pátek večer, bude víkend. Ty peníze se nemůžou ztratit. Nebojte.

 

micha
hodnocení

no ale partners banka furt řika že mam kontaktovat čsob a čsob že už mi k tomu vic neřeknou že tam penize musi byt tak ja už nevím co mám dělat nechápu to přece se ty peníze nemohly ztratit

0rion

Peníze jste posílal z Partners Banky, takže musíte podat reklamaci tam. Pokud ČSOB tvrdí, že peníze nepřišly, tak si to banky musí vyřídit mezi sebou, nemůže po vás PB žádat, abyste dělal za ně nějakou detektivní práci, zřejmě se jedná o nějakou "velmi seriózní" banku, když takto přistupuje ke klientům. Požadujte po PB potvrzení, ne nějaké plky, ale úřední dokument, na kterém bude uvedeno, že peníze byly do ČSOB převedeny, na jaký účet a v jaké částce. Pak můžete vy nebo lépe majitel druhého účtu (pokud je to jiná osoba) podat stížnost u ČSOB, že mu (vám) zašantročila peníze, když tedy je PB natolik neschopná, že tohle neumí řešit sama. Pokud se ničeho nedoberete, bude nutno podat stížnost na ČNB, která vykonává dohled nad bankami. Ale podle mě je velká šance, že se peníze v pondělí objeví, tak bych vyčkal.

Z vašeho účtu na jiný váš účet? Jak jste to posílal? Z bankovnictví? Stáhněte si potvrzení o transakci.

Je to velmi seriózní banka ... Jak vidím Bohemia (2x zkrachovaná banka + energetická společnost) nebo přílišné zdůrazňování češství, otevírá se mi kudla v kapse.

V Partners pomáháme bohatnout už více než půl milionu Čechům. České je hezké.
Jsme ryze česká banka ... Naši majitelé jsou hrdí Češi ...
Společenská a environmentální zodpovědnost u nás není jen prázdná fráze schovaná za zkratkou ESG (Environmental, social, and governance - Životní prostředí, společnost a správa = Udržitelné investování ...

micha
hodnocení

ano z mojeho účtu na svůj účet z aplikace v mobilu

 

mathew
hodnocení

0x
Pošlete oběma bankám screenshot obou účtu ať vidí, že platba byla odeslána správně a nepřišla. Možná si to přestanou přehazovat jak horký brambor a vyřešíto. Pokud ne tak bude nejlepší zajít na pobočku a osobně někoho donutit ať to vyřeší.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]