Nejste přihlášen/a.
Jsem zákazníce jídelny v OC.a obdržela jsem lístek s razítkem pro bezplatný vstup na toaletu
Takže jste věděla, jak to v OC chodí na vstup WC s paragonem.
Paragon jsem vyhodila, protože nikdy nebyl tam vyžadován.
Takže jste tam nebyla poprvé a víte, jak to chodí, že na lístek máte vstup volný.
Paní u toalet s východním přízvukem mi sdělila, že nově je nutný i paragon, o čemž jsem nebyla informována a změna nebyla nikde zveřejněna.
Jaká změna? V OC k žádné změně nedošlo. Paragon stále byl podmínkou. Jediná změna je ta, že to v OC více začali hlídat.
Budete jezdit tramvají a autobusem 30 let na černo, protože víte, že revizora nepotkáte a najednou Vám bude vadit, že Vás chytne bez lístku a budete si stěžovat?
Chápete, jak je Vaše myšlení absurdní a nebo mě to vysvětlíte?
No pokud by stačil jeden lístek z nějakého minulého placení za stravu v OC, tak by se s těma lístkama dalo kšeftovat jako s permanentkama na WC pro širé okolí bezdomovců a kdoví čeho všeho.
Takže asi si to dali dopořádku. Nicméně určitě nemají v pravidlech OC, že stačí si ponechat jeden lístek a máte to na rok zdarma. Nebo to tam mají psané? Podle mě mají psané normálně, že na lístek může zákazník použít toaletu, ale né na rok nebo snad nadoživotí.
Přeci smyslem je na WC držet čistotu a pořádek a nepouštět tam verbež bezdomovců z ulice mezi zákazníky restaurace, které by to odradilo od další návštěvy podniku.
Vám vadí, že někdo dohlíží nad pořádkem a čistotou, že ty toalety nevypadají jak na autobusovém nádraží počmárané s rozkopanými dveřmi a plnou nespláchnutou náloží hnědého obsahu v míse či injekční stříkačky po fetkách?
Protože právě toto opatření toto ošetřuje.
Nebo ne?
Které OC to je a jaká restaurace nebo fastfood?
No já tomu rozumím tak, že lístek na WC dostane na vyžádání v jídelně a hajzlbába ho přijme místo platby. Při další návštěvě OC si musí vyžádat nový. Přece zákazníci nedostávají lístky s neomezenou platností, to by nemělo logiku.
Nepřibarvila jste si to s tou Ukrajinkou? Nechce se mi věřit, že by se chovala takto podivně, ale samozřejmě lidé jsou různí a občas člověk narazí na echt blbce. Podle mého názoru vy máte lístek opravňující vás k bezplatnému použití WC a pokud na tom lístku není uvedeno, že platí jen s paragonem, tak paragon nepotřebujete. Osobně nějak nechápu, proč by hajzlbába měla mít právo studovat, co jste si kupovala, do toho nikomu nic není. Stěžujte si u vedení onoho OC.
Papírový lístek s nápisem. "Zákazník naší jídelny vstup na WC bezplatný" a razítko. Takto to fungovalo nepřetržitě několik let. Změna nastala v ten den, kdy jsem tam přišla, ale nebyli nové podmínky oficiálně ohlášené, že navíc musí být paragon z útraty za jídlo. Bylo mne řečeno, že šéf to ještě teprve natiskne. Kupón platný jen s aktuálním paragonem. Nebyla jsem informovaná ani u pokladny kde jsem kupón obdržela. Paní u pokladny v jídelně se tomu též divila když jsem se vrátila ji to oznámit a říkala, že tu novinku v tuto chvíli nejspíše provozovatel musel zavést. Očekávala jsem jednání ve stylu, mění se naše podmínky, ještě Vás dnes pouze na jeden lístek na který jste byli vždy tradičně zvyklí pustím Vás, ale pro příště si vyžádejte paragon. To by bylo ještě lidské jednání zvláště pokuď člověk už to má na krajíčku a už nemůže vydržet. Nakonec jsem neměla jinou možnost než hledat vyhozený paragon z koše mne připadalo zpětně nedůstojné. Ona mne tam zamkla a volala ochranku. Ta se mne zeptala, jestli jsem jejich zákaznice nebo jsem přišla z ulice tak jsem řekla že jsem byla na jídle a paní na toaletě dala lísteček tak jako vždy. Z ochranky mne řekli v pořádku a hledali kde je informace o nové změně kterou též nenašli. Pustili mne ven potom bez problémů. Chtěla jsem kontakt na nadřízeného a místo toho mne paní na toaletě dávala číslo IČO místo tel.čísla. Neporušila jsem žádný předpis, chyba byla, že vedení zákazníky včas na změnu neinformovalo.Změna interních předpisů, když má platit od prvního dne jejího zavedení tak má být oficiálně vyhlášená a napsaná pro jasná pravidla. Zvláštní je též to dvoufázové jištění dva doklady proukázat. To jsem nikde nezažila. Už mne pane Milane rozumíte jak to bylo?
Ne, nestačí, je třeba i paragon. Paní, ať Ukrajinka nebo třeba Číňanka, jen konala svou práci, zatím co vy jste se domáhala něčeho, na co jste neměla právo, a ještě si stěžujete. Na to WC mají bezplatný vstup zákazníci jídelny a proto se musí prokázat účtenkou, jinak by z toho bylo průchozí WC pro celou ulici. A vyhrožování žalobou nevěřím, asi máte trochu posunuté myšlení, tak se vzpamatujte.
No to je teda blábol. Snad proto dostala lístek s razítkem pro bezplatný vstup, ne? Na co ještě účtenka? OK, pokud chtějí další papír (na co?), tak řeknu "příště s účtenkou", ale zamknout na WC? To by si za rámeček nedali, co bych tam ztropil...
blábol
paní dostala orazítkovaný lísteček, který je potvrzením, od toho to razítko snad je ne?
Příště ukázat lísteček a ona ať ukáže kde jsou každému návštěvníkovi ukázané podmínky, že má mít ještě paragon. Jestli není schopná to ukázat, vůbec se nebavit a jít na záchod.
Všechno si natočit na telefon. Zavolat policii. Není možný někde někoho zamknout
Na lístečku bylo razítko jídelny, tak se domnívám, že jeden doklad jednorázový na toaletu mohl i nadále stačit. Je to jenom běžné WC. Detailní přehled položek a útrata by neměla být pro paní u vstupu toalet relevantní. Jestli se bojí, že lístek někdo může zfalšovat tak mohou tam dát nějaké prvky podobné jako hologram, ochranný proužek,vodotisk apod.Paradoem je, že jíná OC mají úplně toalety zadarmo a tady se to tváří jako by to byla vstupenka do muzea ke korunovačním klenotům řečeno s nadsázkou.
bobane bobane, ti Ukrajinci ti asi museli moc ublížit, že!? Pofoukej si ta svá bebínka, ať tolik nebolí...
To jsou naše dlouholeté zkušenosti s pracovníky z Ukrajiny.
Ale chápu tě, co ti vadí na mnou napsané pravdě. Protože je jasný, různí pasáci levných pracovníků, pracovní agentury, mají z těhle levných pracovníků sakramentsky velký žně ![]()
Takže chápu tě, proč ti vadí, co píšu ![]()
gismo
Už jen ta tvá první věta je jedna velká lež. Nepadla zde ani jedna nadávka na Ukrajince. @mettaxa i já tu píšeme své zkušenosti. Zkušenosti většiny Čechů.
I týpkové co žijí v Německu (Češi řemeslníci) nechápou, jak je možný, aby tu bylo k dnešku cca 1 milion Ukrajinců. V zemi, která má cca 10.5 milionů obyvatel.
V Německu, do kterého od 60.let jezdilo spousta Turků za prací, žije k dnešnímu dni cca 3,1 milionu obyvatel s tureckými kořeny, to je pro zemi s cca 80 miliony obyvatel= 1/26. Oficiálně je v Německu obyvatel 83, ale chci započítávat co nejvíc "Němců". To je zhruba jeden Turek na 26 Němců. U nás v ČR je jeden Ukrajinec na 10.5 Čechů.
Co by se stalo, kdyby se 4 miliony Čechů rozhodli jít "za lepším" na Ukrajinu?
To vám všem teď řeknu-s jejich sebevědomou a teritoriální mentalitou by vás z Ukrajiny vykopali takovým způsobem, že by na to vzpomínalo několik vašich pokolení.
Dobře si vzpomínám, jak o východních Ukrajincích a o Donbasu mluvili jako o špíně
Tím netvrdím, že jsou všichni špatní
Ale jak jsem už psal. Chápu, že pro pracovní agentury co milujou "dohody o práci" nebo "dohody o pracovní činnosti" a další vykutálenci budou vztekle mlátit do klávesnice a hájit si své "pasáctví" O prachy jde až v první řadě!
Pokud potřebuji ve městě nutně na WC, tak nekoukám nalevo, napravo a běžím do kabinky. Buďto zaplatím, nebo zavolám, že zaplatím až poo. České wcpaní měly pochopení, tady nevím, jak bych pochodila, to máte pravdu, že tato národnost má jinou povahu. Ale zase, je to člověk od člověka, nelze házet do jednoho pytle.
Problém jsem kdysi měla, kde dříve byl volný přístup a náhle tam je zábrana, nebo plexi dvířka, které se otevřou až po vhození příslušného obnosu. Tak s tím počítejte, kdybyste měla někdy spěch, než najdete peněženku a drobné, nebo kartu.
Je to ale divné, možná tam na stěně viselo upozornění, kterého jste v tom fofru nevšimla?
Ale je docela možné, že WC obsluha nepochopila zadání. Přepokládám, že jste nebyla jediná pouze s kupónem bez podrobné účtenky. Určitě bych tam šla taktéž jako Vy, pouze s tím lístkem opravňující volný vstup na WC.
Kde to bylo, děkuji, abych věděla. Děkuji.
Zamknutí na WC je vysoce negativní, ponižující přístup k zákazníkovi.
Lído, pokud máte pocit, že Vás tam držela násilím a fyzicky Vás takto omezovala, můžete si stěžovat. Na to máte právo. Nicméně můžete zažít další ponížení. To záleží, jak to vlastně bylo ... "přesně".
Taky jste jí mohla dát tu desetikorunu, pokud nebyl paragon a neřešit takové malichernosti.
Ne?
Příště už víte.
V MHD taky nikdo nečte přepravní podmínky. Nicméně zakoupením lístu s nimi automaticky dávají souhlas. Stejně jako nějaké soutěže v supermarketech na letáčcích, kdy dáváte souhlas se zpracováním údajů tím, že je vyplňujete vlastní rukou i když máte třeba zákaznickou kartičku a údaje tudíž není technicky problém předvyplnit. Problém je to jen právní, kdy k vůli GDPR a souhlasu vyplňujete vlastní rukou Vy a tím dáte ten souhlas s podmínkami.
Provozovatel musí podmínky dát na web nebo jinam do provozovny či na požádání k předložení.
Ale jak se říká... Neznalost zákona neomlouvá.
Jako malým dětem tam nemají zaměstnance, který by při vstupu každému odvyprávěl 4 minuty podmínek a povinností klientů.
To by se nikomu nelíbilo také.
Vy jste nakoupila a podmínku nesplnila a tudíž vznikla trapná situace.
Můžete se setkat s tímto i jinde. Nejen ve stravování. Proto se snažte jednat asertivně i když z ukajincem...
To je jasné, ale jak hajzlbába pozná, že jste zákaznice restaurace a napřišla jste jen tak z ulice na wc?
Mimochodem stále jste neodpověděla, kde to bylo.
Já třeba chodím do restaurací, kde nechám kolem 800kč a haj*ly mají bez ukrajinců a nějakých zámků a systémů ověření ![]()
Je to na Vás.
ad1... nechte to být a příště už budete vědět
ad2... běžte si stěžovat na hajzlbábu s rizikem dalšího trapasu, až Vám ukáží podmínky
ad3... choďte do restaurací, kde nelustrují své hosty, zda vykonávají potřebu z jejich jídla nebo z jídla někde z ulice
ad4... nabídněte se na brigádu, že všm přicházejícím hostům uděláte osvětu s paragony a lístky pro vstup na WC
Pár poznámek. Skončila ta naléhavá potřeba v záchodové míse nebo v kalhokách? V míse. Hurá!
O zákazu hovořit s Ukrajinci rusky nic nevím. Při první vlně uprchlíků jsem s pánem rusky hovořila, dostal nějaké oblečení a byl i přes ruštinu velmi spokojený. I teď, po této informaci, bych ruštinu pro co nejlepší porozumění použila.
Jako důvod, proč byla paní neochotná a hájila své, vidím jednu z možností. Možná někdy někoho na WC pustila jen tak, nadřízený to viděl a dal jí důrazné varování. Ještě jednou a letíte! Dám si na Vás pozor! Tak se snažila dodržovat přesné podmínky a požadovala paragon. Kabinku zavřela pro případ, že by šel kolem zase někdo z vedení, tak aby viděl, že se opravdu snaží. Věřím, že to celé musela být situace značně nemilá. Nnevím, kolik je Vám let, ale určitě ještě pár hodně špatných situací zažijete. Je lepší být trochu nad věcí.
Tak byla chyba na vedení, které po mnoha letech náhle vyhlásí změnu a nezveřejní to zákazníkům oficiálně nebo z administrativního hlediska nestačí vytisknout na tiskárně nová pravidla včas. Stačí na ten papírový kupónek dole dopsat dovětek" Platí jen současně s paragonem" a bylo by to jasné. Obchodní podmínky by zákazník měl správně vědět pokud nastane jejich změna. Každý nemá sebou křišťálovou věšteckou kouli.
Vypadá to, že si toho Lída dost vymyslela a proto radši na otázku kde se to stalo raději neodpoví! Ale hlavně, že se tady vybrečela...![]()
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.