Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak zkontaktovat podporu amazon.de? Nedoručená zásilka

Od: jiri odpovědí: 3 změna:

Zdravím,

na amazon.de jsem si objednal docela drahou věc, cena kolem 2000EUR. Prodejce je přímo Amazon. Balík odeslali přes UPS a mělo to příjít minulý čtvrtek. Bohužel poslední sken je před týdnem kdesi na překladišti v Německu a dále nic. Už jsem to reklamoval u UPS, kteřá se snaží balík dohledat, ale už začínám mít pochyby, zd to dohledají.
Jak to mohu řešit s podporou Amazonu? Neřešil někdo něco podobného?
Mají jen nápovědu, chat s operátorem je dlouhodobě nefunkční a když si nechám zavolat, tak sice zavolá automat, ale mluví v němčině a tu neznám. Neměli mít náhodou podporu v CZ, nebo to zrušili?
Díky.

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

pecenkav
hodnocení

0x

zkus zavolat 228880209

zatim jsem se pokaždé dovolal a domluvil a česky nebo to zvedne slovák


doplněno 22.10.25 21:32:

Tak jsem to teď zkusil, a automat mi po chvilce oznámil, že jsem si nevybral žádnou možnost a zavěsil, tak nevím, jestli nemají po pracovní době, jestli fungují takhle pozdě, tak to zkus zítra

jiri
hodnocení

Děkuji, zítra to zkusím.
Pokud to neklapne, tak asi budu muset hledat někoho kdo mluví německy, docela past no.

Houby past, pane Jiří. Pokud jste správně a úplně četl příspěvek rádce @pecenkav, ten Vás poučil, že tam zřejmě jsou na telefonu i Češi a Slováci. Což tedy v komunikaci nebude problém. Tak nestahujte kalhoty, ještě nejste na brodu! *smich* Jaga.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]